Izobraževanje in tekmovanje dijakov v študiji primera na Fakulteti za organizacijske vede UM

Kategorija novice: 
Obvestila

Fakulteta za organizacijske vede UM in Gimnazija Franceta Prešerna že nekaj let skupaj, v mesecu januarju, organizirata tekmovanje v reševanju študije primera, ki je interaktivna pedagoška metoda in temelji na reševanju konkretnega primera ali izziva iz realnega okolja. Možnosti za vključevanje mladih pri takšnih dogodkih ne manjka, kar dokazujejo z udeležbo prav dijaki gorenjskih srednjih šol, ki s pomočjo njihovih mentorjev predložijo vsako leto boljše rešitve.

 »Izbor novega slogana in izdelava kreativnih vsebin za oglaševanje« je bil izziv tekmovanja, ki ga je letos za dijake pripravilo podjetje La Popsi d.o.o. iz Kranja in ga predstavilo po končanem izobraževanju o študiji primera, ki je potekalo v torek, 21. januarja 2020 na Fakulteti za organizacijske vede. Dijaki so nato, s pomočjo njihovih mentorjev, pripravili rešitve, v katere so, poleg znanj pridobljenih na matičnih srednjih šolah, zajeli tudi znanja, ki so jih pridobili z udeležbo na kratkih predavanjih s področij študije primere, marketinga, iskanja poslovnih rešitev, priprave prezentacije in poslovnih poročil, ki so jih za njih pripravili predavatelji na FOV UM.

V petek, 24. januarja 2020, so dijaki gorenjskih srednjih šol, Ekonomske gimnazije in Srednje šole Radovljica (ekipa: Radovljica 1), Gimnazije Franceta Prešerna Kranj (Ekipi: GFPjevci in T'fletni) in Srednje ekonomske, storitvene in gradbene šole Šolskega centra Kranj (Ekonomistke in Orli), strokovni komisiji predstavili svoje rešitve, ki so jih pripravili v slabih treh dneh.

Strokovna komisija v sestavi: viš. pred. dr. Marko Urh (UM FOV), red. prof. dr. Eva Jereb (UM FOV), Aljaž Ferencek (UM FOV),  Karmen Meze (La Popsi d.o.o.) in Rotija Žvelc (La Popsi d.o.o.), je za najboljšo rešitev k zadanemu problemu razglasila rešitev, ki so jo pripravile dijakinje Srednje ekonomske, storitvene in gradbene šole Šolskega centra Kranj kot ekipa Ekonomistk. Po mnenju komisije so dekleta s temeljito analizo izkazale podrobno poznavanje poslovnega problema in predlagale rešitev, ki je zajemala odgovore na glavna vprašanja, ki so bila zastavljena s strani podjetja La Popsi, obenem pa je njihova rešitev vključevala tudi druge ideje, ki so odlično podprle eno od strategij znamke La Popsi, ki temelji na osnovi osebnih zgodb in nevsiljivega načina prodaje izdelkov.

Drugo uvrščena ekipa GFPjevci, Gimnazije Franceta Prešerna Kranj, je predstavita rešitev, ki je predlagala vključevanje osebnih izpovedi potrošnikov na spletu in medijih kot sta Instagram in Facebook. Poleg tega je odlično predstavila analizo izdelanega anketnega vprašalnika in predstavila dodatne možne rešitve na zastavljeni problem. Tretje uvrščeno ekipo pa so sestavljali dijaki iz Ekonomske gimnazije in srednje šole Radovljica poimenovani Radovljica 1, ki so podali konkretne predloge za izdelavo kreativnih kampanj z novim sloganom, zasnovanih na podlagi anketnega vprašalnika.

Kot je bilo večkrat poudarjeno, so vsi dijaki, ki se udeležijo študije primera, zmagovalci in vsako leto znova dokazujejo, da je v njih potencial, ki ga bo potrebno tudi v prihodnje spodbujati in razvijati.

Ob tej priložnosti se zahvaljujemo vsem sodelujočim dijakom, njihovim mentorjem in podjetju La Popsi d.o.o. za še eno odlično Tekmovanje v reševanju študije primera!

 

Soorganizatorji:

Dostopnost / Accessibility options

Ta nastavitev vklopi visok kontrast. This renders the document in high contrast mode.
Ta nastavitev naredi črno-beli pogled strani. / This renders the document as white on black
Ta nastavitev izklopi premikajoče dele na strani. / This can help those with trouble processing rapid screen movements.
Ta nastavitev zamenja font, da osebe z disklesijo lažje berejo. / This loads a font easier to read for people with dyslexia.