Aktualni dogodki in novice

Podjetje Blue Solutions d.o.o. se ukvarja s pomočjo občinam pri črpanju EU sredstev.

Zaradi povečanega obsega dela se išče študenta zaključnih letnikov za opravljanje naslednjih nalog:

  • pisarniške naloge v povezavi z EU projekti (baza kontaktov, spremljanje razpisov, mailingi, …)
  • prodajne naloge v povezavi z EU projekti (marketing s pomočjo orodij Linkedin, itd.)

Potrebna znanja:

  • odlično znanje angleščine
  • zaželeno zanimanje za evropska sredstva

Pogoji:

  • predvideno dolgoročnejše sodelovanje
  • Ljubljana/od doma
  • urna postavka bi bila 9€/h bruto.

 

Prijave naj zainteresirani študenti pošljejo na: info@bluesolutions.si.

Za dodatne informacije lahko pokličejo na 040 376 966 (Jasmina).

 

Objavljeno: 6.2.2024


Vabilo študentom k udeležbi na študentskem projektu: Vinski turizem v Beli krajini

 

Dr. Vita Pesek, s Fakultete za turizem, UM, vabi, da se prijavite za delo na študentskem projektu z naslovom Vinski turizem v Beli krajini.

Prijave se zbirajo na spletni strani https://si.um.si/studenti in so možne do konca januarja. Projekt se izvaja od 1.3.2024 do 31.5.2024, študentje pa so plačani preko študentske napotnice.

 Za več informacij se obrnite na mentorico projekta, dr. Vito Pesek (T: +386 8 205 4018,     E: vita.petek2@um.si)

 

Objavljeno: 16.1.2024


Specialist for Business Processes and Organizational Management

Job requirements:

Responsibilities:

  • participation in the preparation and implementation of changes in the field of organization and business processes
  • preparation of comparative and professional analyzes in the field of business processes
  • preparation of solutions for improving business processes, including digitization of business processes
  • preparation of specifications for digitalization of processes
  • planning and documenting of business processes
  • participation in the establishment, maintenance and control of the business process management system and the system of internal documents

 

Required knowledge and skills:

  • Bachelor’s degree in Economy or Faculty of Organizational Sciences or other, if applicable
  • Proficiency in Slovenian and English
  • Digital proficiency, especially in Office365 tools
  • Working knowledge of documenting processes in BPMN notation is welcome
  • Positive, proactive and constructive attitude, great in interpersonal communication and teamwork
  • Agility and flexibility, high degree of competence and independence
  • Good writing and presentation skills

 

Employment offer:

  • Employment conditions: indefinite term, 6 months’ probation period
  • Location of work: Ljubljana or Velenje
  • Other: this is a visible role in the European HQ of a major international company, with many opportunities for further professional and career development, and possibilities to be creative and contribute to the success of a growing company.

Prijava: preko LinkedIn portala https://www.linkedin.com/jobs/view/3785308091/?eBP=JOB_SEARCH_ORGANIC&refId=FK1gOmaUecM31EG4bohjTA%3D%3D&trackingId=0LHiCf5d%2FH6oQht5Dr3%2FcA%3D%3D&trk=flagship3_search_srp_jobs s hitro prijavo ali pošljite življenjepis na e-naslov: pia.milic@gorenje.com

Objavljeno: 19.12.2023


Si želite novih izzivov, kariernih priložnosti, osebnega in strokovnega razvoja ter medgeneracijskega sodelovanja in s tem izmenjave znanj ter izkušenj?

K sodelovanju vabimo ambiciozne, samostojne, fleksibilne in samoiniciativne sodelavce/ke, ki so se pripravljeni/-ne izobraževati in srečevati z novimi izzivi na delovnemu mestu:

Kadrovski asistent (m/ž)

 

Glavne odgovornosti na delovnemu mestu:

  • zbiranje in evidentiranje prijav za prosta delovna mesta, štipendiste, vajeništvo, praktikante in študentsko delo
  • vodenje evidenc
  • pomoč pri zaposlovanju tujcev
  • organizacija kadrovskih aktivnosti
  • administrativna dela. 

Pričakovanja:

  • absolvent ali višji letnik družboslovne ali ekonomske smeri
  • organizacijske sposobnosti
  • znanje slovenskega in angleškega jezika
  • odlično znanje uporabe računalnika (Microsoft Office)
  • komunikacijske veščine
  • fleksibilnost

Nudimo:

  • strokovna usposabljanja in izobraževanja na kadrovskem področju
  • delo v dinamičnem okolju z atraktivnimi kariernimi priložnostmi v okviru mednarodne korporacije z zagotavljanjem osebnega in strokovnega razvoja.
  • delo v dopoldanskem času

Če menite, da ste primeren/a kandidat/ka za prosto delovno mesto, ste vljudno vabljeni, da sprejmete izziv in se na delovno mesto tudi prijavite. Vašo prijavo, skupaj z življenjepisom pošljite na e-mail zaposlitev@goodyear.com s pripisom »Kadrovski asistent m/ž« najkasneje do 12.12.2023.

 

Objavljeno: 21.11.2023


 

Karierni center UM v sodelovanju s Fakulteto za organizacijske vede UM organizira delavnico na temo iskanja zaposlitve in pridobivanja delovnih izkušenj.

 

Dotaknili se bomo naslednjih vsebin:

  • kako in kje pridobiti delovne izkušnje,
  • kakšne veščine razvijamo z delovnimi izkušnjami,
  • kako ustrezno predstaviti svoje delovne izkušnje delodajalcu,
  • kako, kje in kdaj se lotiti iskanja zaposlitve.

Delavnica bo potekala v predavalnici 301, na Fakulteti za organizacijske vede UM.

 

Za udeležbo na dogodku je obvezna prijava.

Objavljeno: 17.11.2023


 

KOORDINATOR PODPORE PRODAJI (m/ž)

Najzaposlovalec 2017 in 2018, finalist izbora za najzaposlovalca 2022, najizvoznik 2016 in Slovenska gazela so priznanja, ki nas uvrščajo v sam vrh slovenskega gospodarstva. V podjetju RLS že 30 let razvijamo, izdelujemo in tržimo magnetne senzorje pomika in zasuka.

Naše izdelke odlikujeta visoka točnost in odpornost na zunanje dejavnike, zato se vgrajujejo v napredne sisteme v medicini, robotiki in električnih vozilih. Pri delu spodbujamo inovativnost in ustvarjalnost. Uspešnost gradimo z integriteto, odličnostjo, s spoštovanjem sodelavcev in poslovnih partnerjev ter s posluhom za raznolikost.

 

Zaradi rasti podjetja nudimo priložnost za pridobivanje prvih delovnih izkušenj študentki/u, ki svojo prihodnost vidi v dinamičnem okolju prodaje in s tem povezanih podpornih služb.

Iščemo samostojno, prodorno, samoiniciativno osebo, ki bo k delu pristopala z odgovornostjo in stalno usmeritvijo k izboljšavam. Želimo si, da bi bil posameznik prisoten v našem delovnem procesu vsaj trikrat na teden, pri čemer smo se vsekakor pripravljeni prilagajati študijskim potrebam posameznika.    

Pod mentorstvom naših izkušenih sodelavcev bo posameznik deležen intenzivnega uvajanja in spoznavanja procesov v podjetju. Tako se bo sistematično in z vso ustrezno podporo usposobil za samostojno opravljanje nalog Koordinatorja podpore prodaji (m/ž).

 

Ključne delovne naloge in zadolžitve:

  • obdelava povpraševanj in priprava ponudb,
  • informacijska in administrativna podpora prodajnemu timu, kupcem in partnerjem,
  • koordinacija poprodajnih storitev,
  • priprava prodajne dokumentacije,
  • vodenje različnih baz podatkov in priprava poročil,
  • sodelovanje z drugimi oddelki v podjetju z namenom zagotavljanja visokega nivoja podpore kupcem in partnerjem.

Od kandidata pričakujemo:

  • študent višjega letnika s področja organizacijske, ekonomske ali druge ustrezne smeri,
  • obvladovanje osnovnih računalniških orodij MS Office,
  • aktivno znanje angleškega jezika (dnevna komunikacija s kupci in partnerji iz tujine),
  • natančnost in dobra organiziranost,
  • odlične komunikacijske sposobnosti,
  • samostojnost in pozitiven odnos do dela in sodelavcev.

Nudimo:

  • uvajanje v delo pod vodstvom izkušenih sodelavcev,
  • spodbujamo in omogočamo strokovno izpopolnjevanje in usposabljanje,
  • delo v dinamičnem, visokotehnološkem in razvojno naravnanem podjetju.
  • urejeno, pozitivno in sodelovalno naravnano delovno okolje.

 

Želite svojo poklicno pot razvijati znotraj uspešnega visokotehnološkega mednarodnega podjetja? Vas opisano delo veseli?

Visoko motivirane posameznike, ki vas odlikuje natančnost in imate željo po novih znanjih in praktičnih izkušnjah, vabimo, da nam posredujete svojo predstavitev z opisom morebitnih dosedanjih izkušenj čim prej oz. najkasneje do 30.11.2023 na mail zaposlitev@rls.si.

Za dodatne informacije sem vam na voljo na tel. št. 01 52 72 192 (Špelca Klančar).

 

Objavljeno: 10.11.2023


Študentsko delovno mesto:

Asistent v oddelku upravljanja z zunanjimi dobavitelji

V oddelku Nabave tretjih dobaviteljev (Novartis d.o.o.) iščemo kandidata kandidata oz. kandidatko za študentsko delo na področju dobave Novartisovih izdelkov proizvedenih pri tretjih dobaviteljih.

Kot član / članica ekipe našega oddelka boste spoznali delo v oddelku, ki se ukvarja z dobavo Novartisovih končnih farmacevtskih izdelkov, ki jih proizvajajo tretji dobavitelji.

Glavne naloge:

• Pomoč pri operativnem upravljanju z naročili končnih izdelkov z zunanjimi dobavitelji

• Priprava analitičnih reportov in obdelava podatkov

• Spremljanje KPIjev

Kaj pričakujemo:

• Da ste študent oziroma študentka višjega oziroma dodatnega leta na 2. bolonjski stopnji študijev ekonomskih smeri, kot so ekonomija, management, organizacija, logistika, poslovna informatika, farmacija, ipd.

• Sposobnost jasnega komuniciranja v skupini in z zunanjimi poslovnimi partnerji

• Odlično poznavanje angleškega jezika (delo se skoraj v celoti opravlja v angleškem jeziku)

• Napredno znanje MS Excel in ostalih MS Office programov

• Poznavanje osnovnih nabavnih procesov

• Prevzemanje odgovornosti do samostojnega dela

• Želja po znanju in napredku

• Pričetek dela: takoj, dolgoročno

Kaj nudimo:

• Fleksibilen delovni čas

• Možnost dela od doma in v pisarni

• Izkušnje delovanja v mednarodnem okolju

• Dodatna izobraževanja in razvoj

• Delo za daljše časovno obdobje

• Možnost kasnejše redne zaposlitve

• Delo v mladem kolektivu

• Lokacija delovnega mesta: Ljubljana, Verovškova

Zainteresirani ste vabljeni, da svojo prijavo z življenjepisom in spremnim pismom pošljete preko prijave na: www.studentski-servis.com/studenti/prosta-dela?kljb=414958&

Objavljeno: 9.11. 2023


 

SBC – Klubu slovenskih podjetnikov pripravljamo Festival podjetništva katerega glavni namen je, da stopimo skupaj in povemo vsej slovenski javnosti, kako pomembno je odgovorno podjetništvo, ne toliko za podjetnike, ampak predvsem za razvoj in blaginjo celotne družbe.

V sklopu festivala pripravljamo brezplačne Podjetniške kavarnice, ki se bodo odvijale po celotni Sloveniji med 14. in 17.11. Vsebine pogovorov bodo zelo zanimive, verjamemo, da tudi zelo poučne predvsem za mlade.

Več informacij o Festivalu podjetništva si lahko preberete na povezavi.

V podjetniških kavarnah bodo uspešne podjetnice in podjetniki odstirali zanimivosti s svoje poslovne poti, spregovorili o uspehih, lekcijah in napakah, iz katerih so se največ naučili. Pogovori bodo potekali na osmih lokacijah po vsej Sloveniji.

 

Kranj 
LOKACIJA: Panorama Stara Pošta, Kranj
TERMIN: torek, 14. 11. 2023, ob 18.00
Povezovalec pogovora: Miha Lavtar, Optiweb
Govorec 1: Iztok Stanonik, Polycom
Govorec 2: Matjaž Tičar, Dom Trade
Mlada članica: Kaja Strniša - Brst psihologija

Prijava

 

Objavljeno: 9.11.2023


Prosto delovno mesto:

ADMINISTRATOR V NOTARSKI PISARNI NA PODROČJU OVERITEV

Notarska pisarna Jerneja Jeromna, Trg Osvobodilne fronte 13, 1000 Ljubljana, zaposli administratorja/ko v notarski pisarni za opravljanje dela na področju overitev, in sicer za določen čas.

Pričakujemo:

•             V. ali VI. stopnja izobrazbe;

•             izkušnje z delom na administrativnem področju in komunikacijo s strankami;

•             poznavanje programov eSodstvo, Vep, Prostorskega portala RS;

•             dobro poznavanje orodij MS Office;

•             sposobnost govornega in pisnega sporazumevanja v angleškem jeziku;

•             sposobnost samostojnega in timskega dela;

•             natančnost, organizacijske sposobnosti, samoiniciativnost, možnost dela v dinamičnem okolju.

Prijave z življenjepisom sprejemamo po elektronski pošti na naslov: pisarna@notar-jeromen.si do 06.11.2023.

NOTAR JERNEJ JEROMEN

Trg Osvobodilne fronte 13, SI-1000 Ljubljana

tel.: 08 20 55 363, gsm: 041 705 557, e-mail: pisarna@notar-jeromen.si

 

Objavljeno: 24.10.2024


Podjetje: EBA d.o.o., Ljubljana

Delovno mesto: Strokovni inženir za reševanje težav pri uporabi EBA DMS za poslovne partnerje

 

Smo razvojno podjetje, ki se ukvarja z bazičnim razvojem in zagotavljamo rešitve na področju avtomatizacije in optimizacije procesov v podjetjih.

 

Področja dela:

 • nudenje tehnične in vsebinske podpore za programsko opremo (produkte družbe) partnerjem in poslovnim strankam

 • testiranje programske opreme ter dokumentiranje sprememb in novosti v programski opremi

 • sodelovanje pri implementacijah programske opreme (produktov družbe)

 • usposabljanje in licenciranje EBA partnerjev,

 • sodelovanje pri izdelavi spletne strani za potrebe naše družbe

 • priprava izobraževalnega materiala (filmčki, navodila,…)

 • izvajanje administrativne in tehnične interne podpore (za potrebe naše družbe).

 

V svojo sredino vabimo študenta ali osebo, ki išče zaposlitev in je končala  najmanj višješolski ali visokošolski študij oziroma je tik pred zagovorom diplome na:

- Višji strokovni šoli ŠC Kranj (program Informatika)

- Višja šola B2 (program Informatika) ali

- Inštitut in Akademija za Multimedije ali

- Fakulteti za računalništvo in informatiko ali

- Fakulteti za organizacijske vede v Kranju ali

- Fakulteti za elektrotehniko

 

Želena znanja in lastnosti:

• minimalna znanja iz: mrežne arhitekture v poslovnih okoljih, arhitekture

poslovnih sistemov, osnovnih operacij na bazah podatkov (proženje

poizvedb), operacijskih sistemov,

• komunikacijske spretnosti: sposobnost pojasnjevanja tehničnih konceptov z

netehničnimi izrazi.

• Spretnosti za delo s poslovnimi partnerji: osnovne veščine reševanja težav za

diagnosticiranje in reševanje običajnih tehničnih težav

• timsko delo: sposobnost samostojnega dela in reševanja tehničnih vprašanj

brez stalnega nadzora.

• prilagodljivost: pripravljenost za učenje in prilagajanje novim tehnologijam in

programski opremi

• pozornost do podrobnosti: Sposobnost določanja prednostnih nalog in

učinkovitega upravljanja s časom

• profesionalnost

 

Zaposlitev je možna takoj. Predhodne izkušnje niso potrebne.

Poleg dobrih odnosov, odličnega delovnega okolja in dobre plače, boš ob koncu leta prejel tudi nagrado za poslovno uspešnost in druge bonitete.

EBA je mlado hitrorastoče podjetje z odličnimi bonitetami kot so Platinasta odličnost in SME excellent, ki odražajo notranjo poslovno kulturo naše družbe.

Svoj interes sporoči Dušanu Pavčniku, pomočniku direktorice na e-naslov: career@eba.si.            

 

Objavljeno: 18.10.2023


 

Obiščite novo spletno platformo Kariernega centra Univerze v Mariboru

Karierni center Univerze v Mariboru je v študijskem letu 2023/2024 pripravil novo spletno podporo za mreženje in sodelovanje med študenti in delodajalci, ki se imenuje Karierni:UM. Najdete jo na povezavi: https://karierni.um.si/.

Nova spletna platforma zagotavlja študentom, da lahko s pomočjo platforme izboljšajo svoje načrtovanje kariere, raziskujejo priložnosti pri delodajalcih, sodelujejo pri projektnih nalogah, krepijo svoje kompetence in še veliko več.

»Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije, in Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z načrtom v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5), za ukrep investicija F. Izvajanje pilotnih projektov, katerih rezultati bodo podlaga za pripravo izhodišč za reformo visokega šolstva za zelen in odporen prehod v Družbo 5.0: projekt Pilotni projekti za prenovo visokega šolstva za zelen in odporen prehod.«

 

Objavljeno: 17.10.2023


 

 

Smo skupina Aktiva, ki v celoto povezuje podjetja različnih storitvenih dejavnosti s področja varovanja, čiščenja in upravljanja. Usmerjeni v napredek, ustvarjamo delovno okolje, ki spodbuja razvoj in strokovno napredovanje posameznika. Zaradi raznolikosti področij delovanja in pozornosti, ki jo posvečamo zaposlenim, verjamemo, da lahko vsakemu ponudimo  najboljše.  
Skupina Aktiva vabi v svojo ekipo 
SKRBNIKA IT UPORABNIŠKE PODPORE M/Ž 
(Trzin) 
Iščete novo priložnost? 
Ste pri delu samostojni in samoiniciativni? 
Spremljate novosti na IT področju? 
Pridružite se nam. 

ZADOLŽENI BOSTE ZA: 

svetovanje in pomoč uporabnikom pri uporabi računalniških sistemov;
vzdrževanje in servisiranje računalniških sistemov in ostale opreme;
nameščanje in posodabljanje programske opreme in skrb za njeno optimalno delovanje;
načrtovanje in pripravo predlogov za zamenjavo dotrajane računalniške opreme;
pridobivanje ponudb in naročanje informacijskih sredstev;
nemoteno izvajanje varnostnih kopij podatkov;
Izdelavo pomožnih programov oziroma skript za boljše izkoriščanje sistema in avtomatizacijo rutinskih operacij;
organizacijo servisiranja IT opreme preko zunanjih servisov;
licenčno skladnost programske in strojne opreme.
 
OD VAS PRIČAKUJEMO: 
vsaj V. stopnjo izobrazbe tehnične smeri;
1 leto izkušenj na podobnem delovnem mestu;
odlično poznavanje Windows okolja, Exchange poštnega strežnika, omrežne tipologije;
da ste odlični pri rokovanju z orodji MS Office;
suvereno komunikacijo v angleškem jeziku.
 
PRI NAS DOBITE: 
zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim obdobjem 3 mesecev,
zaposlitev za polni delovni čas,
ustvarjalno in dinamično delovno okolje,
možnost razvoja in strokovnega napredovanja,
delo v družini prijaznem podjetju,
možnost rekreacije v okviru lastnega športnega društva.
 
 
 

Objavljeno: 28.9.2023


 

ZADOLŽEN/A BOŠ ZA:

  •  pomoč pri izvajanju vseh procesov zaposlitve in prenehanj delovnih razmerij
  •  pomoč in organizacijo zdravniških pregledov zaposlenih in novih sodelavcev
  •  pravočasno ažuriranje podatkov v kadrovskem informacijskem sistemu arhiviranje kadrovske dokumentacije
  •  vodenje evidenc in pripravo poročil

ŽELIMO, DA:

  • imaš V. stopnjo izobrazbe,
  • si študent/ka kadrovskega menedžmenta oz. druge podobne smeri
  • si suveren/a pri uporabi orodij MS Office
  • te odlikuje dobra organiziranost, natančnost in pripravljenost na učenje

PONUJAMO TI:

  • delo preko študentskega servisa
  • delo v mladi in energični ekipi kadrovskih strokovnjakov delo v dopoldanskem času
  • možnost rekreacije v okviru lastnega športnega društva

Prijave sprejemamo po elektronski pošti na naslovu zaposlitev@aktiva.si
Prosimo, da v zadevo elektronskega sporočila navedete Študent/ka v kadrovski administraciji Trzin

 

Objavljeno: 27.9.2023


PROSTO DELOVNO MESTO

VZDRŽEVALEC RAČUNALNIŠKE OPREME VI,  VII/1,

 

Smer Računalništvo in Informatika.

Pisne prijave z dokazili o izpolnjevanju pogojev, potrdilo iz kazenske evidence, ki ga izdaja Ministrstvo za pravosodje (Sektor za izvrševanje kazenskih sankcij, naročite ga lahko tudi po elektronski pošti na naslovu: http://www.mp.gov.si) in potrdilo sodišča, da oseba ni v kazenskem postopku oz. zoper njo ni vložena pravnomočna obtožnica, ki ga izdaja sodišče na območju prijavljenega prebivališča pošljite do na naslov Biotehniški center Naklo, Strahinj 99, 4202 Naklo.

 

Objavljeno: 5.9.2023


 

Podjetje Studio Ma d.o.o. iz Kranja zaposljuje

Studio Ma je podjetje, ki se ukvarja s prodajo profesionalne kozmetike frizerskim in kozmetičnim salonom. Zastopamo več priznanih blagovnih znamk, med katerimi so Kevin Murphy, Revlon Professional, Tigi, Eleven, CND, Color Us, Collagen 36, American Crew in še mnoge druge.

Delovno mesto vključuje odgovornosti za upravljanje in vzdrževanje socialnih medijskih računov ter vodenje kampanj v sodelovanju s frizerji in vplivneži.

Tu je nekaj ključnih nalog in odgovornosti, povezanih z opisanim delovnim mestom:

Upravljanje socialnih medijskih računov: Delavec bo odgovoren za upravljanje in vzdrževanje vseh socialnih medijskih računov, povezanih s podjetjem. To vključuje ustvarjanje privlačnih in relevantnih vsebin za objave, odzivanje na komentarje in sporočila sledilcev ter skrb za doslednost blagovnih znamk na vseh platformah.

Razvoj strategije družbenih medijev: Delavec bo sodeloval pri razvoju celovite strategije za družbena omrežja, ki bo vključevala cilje podjetja, ciljno občinstvo in načrte za rast sledilcev ter angažiranje uporabnikov. To vključuje tudi sodelovanje z blagovnimi znamkami, ki jih zastopamo, in udeležbo na seminarjih, ki jih pripravljajo, da bi ostali na tekočem s trendi in novostmi v industriji.

Sodelovanje s frizerji in vplivneži: Delavec bo vzpostavljal in vzdrževal sodelovanje s frizerji, saloni lepote ter vplivneži, ki so pomembni za ciljno občinstvo podjetja. Sodeloval bo pri oblikovanju in izvajanju kampanj, ki vključujejo te ključne deležnike, z namenom povečanja prepoznavnosti blagovnih znamk, povečanja vključenosti in ustvarjanja pozitivnih interakcij s sledilci.

Analiza uspešnosti kampanj: Delavec bo spremljal in analiziral uspešnost kampanj na družbenih omrežjih, s poudarkom na merljivih kazalnikih uspeha, kot so število sledilcev, stopnja vključenosti, doseženo občinstvo in konverzije. Na podlagi teh analiz bo prilagajal strategije in kampanje za doseganje boljših rezultatov.

Spremljanje trendov in inovacij: Delavec bo stalno spremljal nove trende in inovacije na področju družbenih medijev ter jih uporabljal za izboljšanje strategij in kampanj.

Pričakujemo, da kandidat izpolnjuje naslednje pogoje:

- Znanje angleškega jezika.

- Izpit B kategorije.

- Dokazane izkušnje in dosežki v upravljanju socialnih medijev.

- Izobrazba: najmanj srednješolska izobrazba 5 stopnje.

Možnost zaposlitve za polni delovni čas (8 ur). Šestmesečna poizkusna doba.

Če izpolnjujete te zahteve in ste zainteresirani za delovno mesto, vas vabimo, da pošljete svojo prošnjo na enega od naslednjih načinov:

Elektronska pošta: jernej@studioma.si

Po pošti: Studio Ma d.o.o., Savska loka 20, 4000 Kranj

V prošnji vas prosimo, da navedete naslednje podatke:

- Osebne podatke, vključno z imenom, naslovom, telefonsko številko in elektronskim naslovom.

- Podroben življenjepis, ki vključuje vaše izkušnje na področju upravljanja socialnih medijev.

- Pismo motivacije, v katerem opisujete, zakaj vas zanima to delovno mesto in kako bi lahko prispevali k uspehu v našemu podjetju.

- Dokazila o dosežkih na področju socialnih medijev, kot so referenčni projekti, dosežki v rasti občinstva ali povečanju vključenosti.

- Po prejemu vaše prošnje jo bomo preučili in se vam v najkrajšem možnem času odzvali.

 

Objavljeno: 11.7.2023


Finančni referent (m/ž) – študentsko delo

Svetovno znano podjetje na področju logistike, v svojo ekipo vabi več študentov za pomoč pri izvajanju finančnih in računovodskih opravil. Če si ambiciozna oseba z željo po novih izzivih in izkušnjah, ali pa si želiš zgraditi kariero na področju ekonomije, te vabim, da svojo prijavo oddaš z klikom na ''Prijavi se''.

DELOVNE NALOGE: 
- nadzor in aktivna izterjava terjatev;
- zagotavljanje prenosa pravilnih podatkov izdanih računov v računovodski sistem;
- obvladovanje situacije s strankami v procesu izterjave;
- urejanje in ažuriranje različnih baz podatkov, spremljanje in redno poročanje;
- poznavanje in aktivna uporaba veljavne zakonodaje s področja stroke.

URNA POSTAVKA:
7,5€ bruto/h.

PRIČAKUJEMO: 
- najmanj V. stopnjo izobrazbe ekonomsko komercialne smeri;
- dobro znanje slovenskega in angleškega jezika;
- poznavanje računalniških programov MS Office (zaželeno poznavanje računovodskega sistema SAP;
- dobre analitične sposobnosti, natančnost in vestnost;
- zmožnost delovanja pod časovnim pritiskom ter sposobnost pogajanja; 
- vozniški izpit B kategorije.

DELAVNIK: 
Od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00
začetek dela takoj, trajanje do septembra / oktobra

LOKACIJA: 
Trzin
 

Prijava
Zainteresirane kandidate (m/ž) prosimo, da svojo prijavo z življenjepisom oddate s klikom na gumb "PRIJAVI SE". Za več informacij me lahko kontaktirate na telefonsko številko 031 661 591 (Tjaša).

Opomba:
Gre za občasno študentsko delo, po potrebi. Pred pričetkom dela morate urediti vpis v Adecco študentski servis preko naše spletne strani http://napotnice.adecco.si/Student/UstvariRacun in nam poslati originalno potrdilo o šolanju za šolsko leto 2022/2023 na Adecco H. R. d.o.o., Slovenska cesta 41, 1000 Ljubljana ter naročiti napotnico za študentsko delo.

 

Objavljeno: 12.6.2023


Bi želeli delati v profesionalnem okolju, kjer se vam možnosti za razvoj ponujajo na vsakem koraku in so rezultati vašega dela vidni takoj? Potem ste vabljeni v TKK!

Skupina TKK je del multinacionalnega podjetja Soudal, ki je globalni proizvajalec izdelkov za gradbeno kemijo. V TKK proizvajamo in ponujamo izdelke najvišje kakovosti in nudimo brezhibno podporo strokovnjakom v gradbeništvu in domačim mojstrom. Prisotni smo v več kot 70 državah po vsem svetu, ostajamo pa zvesti tudi svojim koreninam in podpiramo lokalno okolje.

Če si želite delati v timu, ki ga ženejo ustvarjalnost, zaupanje in samoiniciativnost, ste vabljeni, da se nam pridružite na delovnem mestu

 

KADROVSKI ADMINISTRATOR - študentsko delo (m/ž)

 

Vaše glavne naloge bodo:

  • administrativna podpora postopkom za pridobivanje novih kadrov,
  • priprava kadrovske dokumentacije po navodilih (pogodbe, sklepi, obrazci, itd.),
  • prijave delavcev v zavarovanje,
  • podpora postopkom napotovanja na zdravstvene preglede (priprava napotnic, koordinacija terminov itd.),  
  • vnosi kadrovskih podatkov v različne evidence,
  • upravljane z namestitvami v počitniških objektih podjetja,
  • druge administrativne naloge po navodilih nadrejenega.

 

Pričakujemo:

kandidata/tko v zaključnem letniku dodiplomskega ali magistrskega študija kadrovskega managementa,

  • s poznavanjem paketa MS Office,
  • znanjem angleškega in srbskega/hrvaškega jezika,
  • z dobrimi komunikacijskimi sposobnostmi in občutkom za delo z ljudmi,
  • natančnostjo,
  • ustreznim pristopom pri delu z osebnimi in občutljivimi podatki.

 

Ponujamo:

  • študentsko delo za obdobje od junija do septembra 2023
  • pridobivanje izkušenj s kadrovskega področja
  • delovni čas v dopoldanski izmeni od 7:00 do 15:00 ure
  • plačilo po dogovoru

 

Delo bo potekalo na sedežu podjetja na Srpenici (občina Bovec).

Če ustrezate navedenim zahtevam in v tej priložnosti vidite izziv, nam pošljete prijavo in življenjepis s fotografijo na e-naslov zaposlitev@tkk-group.com.

Rok za prijavo:  8. 6. 2023.

Objavljeno: 6.6.2023


 

IŠČEMO NOVE SODELAVCE V FINANČNEM ODDELKU

 

Naše podjetje je del uspešne globalne trgovske družbe Rexel, vodilnega distributerja elektromateriala in storitev na svetu. Z več kot 70 letno tradicijo, se trudimo kar največ prispevati k racionalni rabi energije in s tem k boljši kakovosti življenja ljudi, ki jim ni tuja skrb za lastno okolje. Skrbimo, da so naši sodelavci enakovreden sogovornik našim kupcem, kot profesionalci na področju elektrotehnike in so sposobni nuditi vse potrebne informacije ter poiskati ustrezne rešitve. Zaradi povečanega obsega prodaje v Sloveniji in Hrvaškem, širimo našo prodajno ekipo in ekipe v podpornih službah.

 

IŠČEMO MLADE, VZTRAJNE, ODLOČNE, KOMUNIKATIVNE IN PROAKTIVNE POSAMEZNIKE

 

DELOVNE NALOGE:

• Knjiženje bančnih izpiskov

• Izterjava zapadlih terjatev

• Uskladitve saldakontov in komunikacija s kupci

• Priprava finančnih analiz in poročil

 

KAJ NUDIMO:

• Študentsko delo v oddelku z možnostjo kasnejše zaposlitve

• Delo v mednarodnem okolju

• Sodelovanje s strokovnjaki na področju financ, računovodstva in kontrolinga

• Možnosti osebnega in kariernega razvoja

• dinamično in digitalno razvito delovno okolje.

 

Prijava na: kristina.petkovsek@rexel.si

 

Več o nas pa si lahko ogledate na rexel.si  

 

Objavljeno: 24.5.2023


 

Vabimo Vas, da se nam pridružite kot

Aplikativni specialist junior (m/ž)

 

Naše podjetje je del uspešne globalne trgovske družbe Rexel, vodilnega distributerja elektromateriala in storitev na svetu. Z več kot 70 letno tradicijo, se trudimo kar največ prispevati k racionalni rabi energije in s tem k boljši kakovosti življenja ljudi, ki jim ni tuja skrb za lastno okolje. Skrbimo, da so naši sodelavci enakovreden sogovornik našim kupcem, kot profesionalci na področju elektrotehnike in so sposobni nuditi vse potrebne informacije ter poiskati ustrezne rešitve. Zaradi povečanega obsega prodaje v Sloveniji in Hrvaškem, širimo našo prodajno ekipo in ekipe v podpornih službah.

Ključna vsebina dela:

• odkrivanje, zajem in analiza uporabniških zahtev,

• proaktivno iskanje smiselnih izboljšav znotraj aplikacij,

• priprava funkcionalnih in tehničnih specifikacij za ERP in BI,

• razvoj novih BI aplikacij v Qlik Sense oz. Qlik View,

• testiranje programskih rešitev,

• sodelovanje pri integraciji ERP in BI z drugimi aplikacijami,

• usklajevanje s ključnimi uporabniki in zunanjimi razvijalci,

• priprava uporabniške dokumentacije,

• interno izobraževanje poslovnih uporabnikov.

Pričakujemo:

Za opravljanje dela pričakujemo:

• izobrazbo s področja računalništva oz. informatike,

• odlično poznavanje relacijskih podatkovnih baz in jezika SQL,

• zelo dobre analitične sposobnosti,

• osnovno znanje programiranja,

• izkušnje s sistemi ERP,

• izkušnje z razvojem BI,

• sposobnost samostojnega in timskega dela,

• velika prednost je poznavanje QlikView, QlikSense, Infor LN in iWare WMS.

Pri sodelavcih nas še posebej navdušuje:

• vztrajnost, odločnost in ciljna usmerjenost,

• samoiniciativnost in inovativnost,

• razumevanje potreb uporabnikov,

• pripravljenost na spremembe,

• pozitivna naravnanost,

• strast do dela,

• timski duh.

Nudimo:

Zavedamo se, da so zaposleni ključnega pomena za uspešnost podjetja, zato vam poleg zanimivega dela v prijetnem, urejenem, dinamičnem okolju z veliko možnostmi tako za strokovno izpopolnjevanje kot tudi za osebni razvoj, med drugim ponujamo še:

• službeni prenosni računalnik in mobilni telefon,

• plačilo premij za prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje,

• plačilo premij za kolektivno nezgodno zavarovanje,

• stimulativno finančno nagrado na kvartalnem nivoju,

• letno nagrado za poslovno uspešnost,

• regres v višini povprečne BRUTO plače v Republiki Sloveniji,

• plačilo dodatka na stalnost,

• možnost izobraževanj in usposabljanj,

• mentorstvo ob zaposlitvi,

• dodatne preventivne aktivnosti s področja skrbi za zdravje zaposlenih,

• formalna in neformalna druženja.

Zanesljivost zaposlitve zagotavljamo s sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas s 6- mesečnim poskusnim delom.

V našo sredino zato vabimo odgovorne in ambiciozne sodelavce, ki so s svojim znanjem in izkušnjami pripravljeni sprejeti izzive in uresničiti svoje ideje ter pričakovanja podjetja. Če verjamete in zaupate v svoje sposobnosti, Vas vabimo, da nam ponudbe skupaj z življenjepisom pošljete v elektronski obliki na e-naslov: kadrovska@rexel.si, zadeva: KADROVSKI RAZPIS s pripisom Aplikativni specialist junior.

 

Več o nas: https://www.rexel.si/

Objavljeno: 24.5.2023


 

Ste pripravljeni na inovacije z nami? Prijavite se na delo kot študent in se usposobite za samostojno opravljanje del na delovnem mestu :

Tehnični inženir – (m/ž)

Kakšni bodo nekateri vaši izzivi?

  • Tehnična podpora tehničnemu osebju v povezanih podjetjih (svetovanje, pomoč pri definiranju optimalnega izdelka glede na potrebe kupca in zmožnosti naših izdelkov).
  • Sodelovanje pri pripravi novih orodij za odčitavanje in vpisovanje parametrov na izdelkih.
  • Izdelava in spremembe naročniških list na podlagi podatkov posredovanih s strani prodaje.
  • Izdelava nastavitvenih datotek za posamezni izdelek.
  • Spremljanje razvoja izdelkov, funkcionalnosti in njihovih nastavitev.

V ekipo vabimo posameznika, ki:

  • Študira za poklic višješolske ali visokošolske izobrazbe.
  • Ima dobre komunikacijske spretnosti je natančen in samoiniciativen.
  • Nima zadreg s komunikacijo v angleškem jeziku.

 

Iskraemeco je globalno priznana blagovna znamka, katere rešitve za energijo, vodo, e-mobilnost in digitalne platforme so prisotne v več kot 80 državah po vsem svetu.

Svojim strankam pomagamo pri obvladovanju njihove poti digitalne preobrazbe k bolj trajnostni in energetsko učinkoviti prihodnosti.

Vabimo vas, da svoj življenjepis pošljete na elektronski naslov sabina.kalan@iskraemeco.com

 

Za dodatna pojasnila ali obrazložitev lahko pokličete na tel. št. 042064 064

Objavljeno: 10.5.2023


Študentsko delo na področju korporativnega komuniciranja

K sodelovanju vabimo zavzetega študenta/študentko z znanji s področja korporativnega komuniciranja, ki želi sodelovati pri oblikovanju komunikacijskih aktivnostih v mednarodnem okolju.

Področje dela:

  • pisanje besedil,
  • pomoč pri upravljanju orodij internega komuniciranja,
  • administrativna pomoč.

Zaželjeno:

  • temeljno poznavanje korporativnega komuniciranja ter razumevanje komunikacijskih kanalov in orodij,
  • študent/ka družboslovnih smeri,
  • želja po učenju in razvoju,
  • zmožnost učinkovite večopravilnosti,
  • sposobnost timskega dela in samostojno izvrševanje nalog,
  • odlično ustno in pisno izražanje v angleškem jeziku,
  •  obvadovanje MS Office
  • razgledanost, strukturirano razmišljanje, proaktivnost.

Kaj nudimo:

  • delo v globalnem mednarodnem podjetju,
  •  sodelovanje s strokovnjaki na področju korporativnega komuniciranja,
  • možnost dela na daljavo,
  • brezplačna malica,
  • priložnost za učenje in razvoj,
  • dinamično in razvojno naravnano delovno okolje.

Rok prijave:

Objavljeno: 5.5.2023


 

V svojo ekipo vabimo programerje, ki se bodo pridružili naši Salesforce Delivery ekipi. Skrbeli bodo za razvoj, testiranje in predajo v uporabo Salesforce rešitev (Sales, Service in Marketing Cloud) ter okrepili ekipo za podporo strankam. Pri razvoju novih funkcionalnosti bodo tesno sodelovali z ekipo inženirjev, produktnih vodij in arhitektov.

Od vas si želimo

  • Izkušnje in razumevanje jezikov Java, JavaScript (poznavanje SQL, JSON, CSS, XML, AJAX tehnik je prednost),
  • Razumevanje objektno usmerjenega programiranja in izkušnje z vsaj enim od OOP jezikov (Java, C#, Python),
  • Osnovno poznavanje zalednih sistemov, integracijskih vmesnikov, web in mobilnih tehnologij,
  • Dobre komunikacijske veščine,
  • Sposobnost prepoznavanja želja in potreb strank.

Prednost bodo imeli kandidati, ki

  • Poznajo koncept CRM, ERP, HRIS ali HRM rešitev,
  • Imajo izkušnje s sodelovanjem s strankami in uvajanjem IT rešitev,
  • Imajo izkušnje z razvojem na mobilnih napravah.

Poleg zgoraj naštetih šteje tudi naslednje

  • Radovednost, energija in pozitivna naravnanost,
  • Sposobnost (so)delovanja v timu,
  • Analitične sposobnosti in sposobnost dobrega upravljanja s časom,
  • Aktivno znanje angleškega jezika.

Ponujamo vam

  • Redno zaposlitev s 6-mesečno preizkusno dobo,
  • Strukturiran onboarding in mentorstvo,
  • Fleksibilni delovni čas (prisotni ali priključeni smo med 9. in 15. uro, preostali čas si organiziraš sam),
  • Hibridno delovno okolje (kombinacija dela od doma in dela v naši ljubljanski pisarni),
  • Certificiranje v enem najbolj dinamičnih IT ekosistemov – Salesforce,
  • Delniške opcije (stock options),
  • Dodatno pokojninsko zavarovanje,
  • Sofinanciranje športnih aktivnosti,
  • Delo na zanimivih projektih za slovenske in mednarodne stranke (naše reference poglej tukaj ➡️ https://www.agilcon.com/sl/zgodbe-o-uspehu/),
  • Delo v prijetnem, dinamičnem in sodobnem delovnem okolju,
  • Delo v sproščenem mednarodnem timu specialistov, ki narekujejo trende razvoja rešitev Salesforce v regiji,
  • Avtonomno delo s prostorom za napake – le tako rastemo in se učimo,
  • Timska druženja  – za vsakogar nekaj.

Oddaj svojo prijavo z življenjepisom preko obrazca na spletni strani: https://www.agilcon.com/sl/zaposlitev/software-developer/

Objavljeno: 03.05.2023



V podjetju Our Space Appliances d.o.o. iščemo študenta za pomoč v logistiki. Smo manjše podjetje, ki se že 21 let ukvarja z upravljanjem podatkov. Našim strankam zagotavljamo napredne sistemske rešitve za shranjevanje, arhiviranje, varovanje, upravljanje in obdelovanje podatkov.

Smo izkušena ekipa strokovnjakov, ki s svojim znanjem opravljamo delo strokovno in kvalitetno. Poleg tega pa smo tudi zelo povezana, pozitivno naravnana in živahna ekipa, ki ustvarja okolje v katerem se dobro počutimo in kamor se radi vračamo.

V svojo ekipo radi sprejmemo študente, ki jih zanima informacijska tehnologija, ki so radovedni in imajo željo, da bi na tem področju razvijali svojo kariero.

Naloge in odgovornosti:

  • kontrola in prevzem vhodnega računalniškega materiala,
  • spremljanje / vodenje zalog in kakovosti blaga v skladišču,
  • skrb za čistočo ter urejenost v skladišču,
  • priprava računalniškega materiala za izdajo,
  • kontrola ustreznosti izhodnega materiala,
  • izdaja dobavnic,
  • izdaja materiala,
  • razkladanje in nakladanje računalniškega materiala,
  • pakiranje in dostava računalniškega materiala našim strankam,
  • pomoč tehnikom na terenu.

Pričakujemo:

  • odgovornost, samostojnost in natančnost,
  • dobre organizacijske sposobnosti in sposobnost timskega dela,
  • vozniški izpit B kategorije.

Ponujamo:

  • aktivno uvajanje in podpora pri opravljanju delovnih nalog,
  • možnost učenja tudi na drugih področjih (sistemska integracija, informacijska varnost, obdelovanje podatkov,..)
  • možnost kasnejše premestitve na drugo študentsko delo ali kasnejša redna zaposlitev,
  • prilagodljiv delovnik glede na študentske obveznosti, redno plačilo.

Delo poteka na sedežu podjetja v Ljubljani. Na naši spletni strani www.ourspace.si nas lahko še malo bolj spoznate in če se vidite v naši ekipi, pošljite svojo prošnjo na zaposlitev@ourspace.si.

Prijave zbiramo do 25.4.2023.

Poleg življenjepisa nam prosim napišite, na katerih področjih informacije tehnologije bi si najbolj želeli razvijati v prihodnosti.

 

Objavljeno: 12.4.2023


Objavljeno: 12.4.2023


Kot dinamično podjetje, usmerjeno v rast, vam ponujamo odlične priložnosti za vašo karierno pot v mednarodnem okolju! 

Grant Thornton International je korporacija globalnega merila, ki se uvršča med vodilne na področju poslovnega in davčnega svetovanja ter revidiranja in računovodstva. Prisotnost Grant Thornton-a v 147 državah na svetu združuje globalni doseg in omogoča mednarodne izkušnje ter trenutno zaposluje okoli 68.000 strokovnjakov. Na slovenskem trgu presegamo pričakovanja že več kot 30 let in svojim zaposlenim ponujamo drugačno izkušnjo, ki odpre marsikatera vrata. 

Iščemo analitično in natančno osebo, z odličnim občutkom za doseganje rokov in postavljanjem prioritet, ki si želi delati na področju storitev obračuna plač in kadrovske administracije. Pridružite se nam kot  

Sodelavec za obračun plač (m/ž) 

Za opravljanje dela so potrebna naslednja znanja in izkušnje:

  • Vsaj 1-2 leti delovnih izkušenj z obračunavanjem plač in ostalih dohodkov,
  • Računalniška pismenost in dobro poznavanje programov MS Office, 
  • Znanje angleškega jezika (pisno in govorno),
  • Poznavanje delovno pravne zakonodaje in zakonodaje na področju obračuna plač, 
  • Najmanj V. stopnja izobrazbe,
  • Zmožnost samostojnega dela, aktiven pristop k reševanju zadanih nalog, profesionalen in posloven odnos do strank in sodelavcev.

Vašo prednost predstavljajo (niso pogoj):

  • Poznavanje informacijskega sistema Vasco,
  • Izkušnje z obračunavanjem plač v zunanjem računovodskem servisu.

Naloge in odgovornosti:

  • Obdelava podatkov in obračunavanje plač za različne stranke,
  • Komunikacija s strankami,
  • Prijave, odjave delavcev in ostale kadrovsko-administrativne storitve,
  • Obračun ostalih dohodkov (podjemne pogodbe, avtorski honorarji, najemnine, nagrade, dijaško delo),
  • Spremljanje zakonodaje na  kadrovskem področju in na področju obračuna plač,
  • Priprava, obdelava in oddaja različnih statističnih poročil (Rek, Zap, ostalo),
  • Priprava različnih poročil in izračunov za stranke,
  • Skrb za arhiv.

Ponujamo vam:

  • Zaposlitev za nedoločen čas za polni delovni čas s 6-mesečno poskusno dobo
  • Delo v pozitivnem in povezanem kolektivu
  • Atraktiven portfelj strank in pridobitev izkušenj v lokalnem in mednarodnem okolju
  • Fleksibilni delovnik z možnostjo dela na domu po dogovoru
  • Stimulativno plačilo in podpora pri izobraževanju, uvajanju in usposabljanju ter izjemno priložnost za strokovno in osebno rast
  • Prijetne, spoštljive in umirjene medsebojne odnose.

 

Veselimo se sodelovanja z vami! 

 

Vse zainteresirane, ki bi si želeli pridružiti našemu timu naprošamo, da nam na office@si.gt.com posredujete vaš življenjepis. Veselimo se sodelovanja z vami!

Objavljeno: 22.3.2023

 


Skupina SIJ je največji slovenski proizvajalec jekla in v samem vrhu proizvajalcev nerjavnih in specialnih jekel v Evropi. S svojimi proizvodi zasedamo vodilne tržne položaje na evropskih in svetovnih nišnih jeklarskih trgih in sodimo med vodilne slovenske izvoznike, saj na tujih trgih ustvarimo več kot 85 odstotkov vseh prihodkov. S skupno več kot 3.700 zaposlenimi smo eden največjih slovenskih zaposlovalcev in steber gospodarstva v občinah Jesenice in Ravne na Koroškem.

IZBRANIM ŠTIPENDISTOM ponujamo naslednje štipendije (38):
2 – EKONOMIJA (Univerzitetni program)
1 – EKONOMIJA (Visokošolski program)
5 – ELEKTROTEHNIKA (Univerzitetni program)
3 – ELEKTROTEHNIKA (Visokošolski program)
1 – FINANČNA MATEMATIKA (Univerzitetni program)
2 – INFORMATIKA (Univerzitetni program)
2 – INŽENIRSTVO MATERIALOV (Magistrski program)
7 – INŽENIRSTVO MATERIALOV (Univerzitetni program)
3 – MEHATRONIKA (Visokošolski program)
4 – METALURŠKE TEHNOLOGIJE (Visokošolski program)
1 – PSIHOLOGIJA (Univerzitetni program)
1 – STROJNIŠTVO (Magistrski program)
3 – STROJNIŠTVO (Univerzitetni program)
3 – STROJNIŠTVO (Visokošolski program)

Objavljeno: 22.2.2023

 


 

Si želiš pridobljeno znanje vnovčiti in ga nadgraditi tudi izven študijskih klopi?

Pri Upravni enoti Ljubljana ti ponujamo možnost redne zaposlitve na delovnem mestu SVETOVALEC v SEKTORJU ZA MATIČNE ZADEVE, TUJCE IN DRŽAVLJANSTVA.

Razpisujemo 5 mest za nedoločen čas in 5 mest za določen čas.

PONUJAMO:

  • redna zaposlitev, plačilo in premakljiv delovni čas, pridobivanje izkušenj v javnem sektorju,
  • možnost nagrajevanja v obliki izplačila redne delovne uspešnosti, možnost dela od doma,
  • možnost zanimivih usposabljanj in izobraževanj (joga za zaposlene, elevator pitch delavnice, design thinking in mnogo drugih),
  • spoštovanje pravice do digitalnega odklopa, urejeni delovni pogoji, mlad in dinamičen kolektiv!

POGOJI ZA PRIJAVO:

  • najmanj visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) oz. najmanj visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) oz. najmanj visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja),
  • najmanj 7 mesecev delovnih izkušenj (upoštevamo tudi izkušnje preko ŠS, če so bile pridobljene za zahtevano raven izobrazbe),
  • državljanstvo Republike Slovenije, znanje slovenskega jezika,
  • opravljen strokovni izpit ZUP, ki pa ga lahko opraviš v 3 mesecih po sklenitvi delovnega razmerja.

Če izpolnjuješ zgoraj navedene pogoje, in te zanima delo v organu državne uprave te vabimo k prijavi!

Vse razpisne pogoje in prijavni obrazec najdeš na tej povezavi: https://www.gov.si/zbirke/delovna-mesta/.



Prijaviš se tako, da izpolnjen obrazec pošlješ na naš e-naslov ue.ljubljana@gov.si. Če imaš kakšno dodatno vprašanje pa nas pokliči na 01 306 3128 !

 

Objavljeno: 13.2.2023


                                                                                                                                                         

PROGRAMER M/Ž 

Vaši izzivi:

  • razvoj aplikacij in SW rešitev za področje upravljanja prometa in obveščanja voznikov o izrednih razmerah na cestiščih,
  • razvoj novih konceptov krmiljenja in nadzorovanja znakov, prilagojenih posameznemu kupcu,
  • prispevek k razvoju obstoječe arhitekture programske opreme,
  • nudenje podpore pri razvojnih projektih.

 

Pričakovanja podjetja:

  • VI. ali VII. stopnja izobrazbe iz področja računalništva ali informatike, alternativno elektrotehnika, matematika ali fizika,
  • izkušnje v programskem jeziku C/C++,
  • izkušnje z .NET framework,
  • izkušnje v programskem jeziku C# so prednost,
  • odlično poznavanje Windows programskega okolja (Microsoft Visual Studio),
  • odlično znanje angleškega jezika (zanje nemškega jezika je prednost),
  • vozniški izpit B-kategorije.

 

Zaželeno:

  • samostojnost pri delu,
  • samoiniciativnost,
  • vedoželjnost,
  • pripravljenost na timsko delo.

 

Ponujamo vam:

  • vpliv na razvoj novega krmilnika,
  • delo s sodobnimi orodji
  • kandidatom z večletnimi izkušnjami ponujamo temu primerno plačilo, ter pričakujemo samostojnost
  • hibridno delo od doma (remote / on-site),
  • zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju z možnostjo sodelovanja s sodelavci iz ostalih podružnic v Evropi in ZDA,
  • redna tehnična izobraževanja,
  • karierni razvoj v velikem mednarodnem podjetju,
  • možnost napredovanja, prevzema dodatnih odgovornosti ali kasnejša sprememba poklicne poti (npr. produktno vodenje, …),
  • sodelovanje s sodelavci iz različnih področij (software, hardware, produktno vodenje, prodaja, …),
  • redno plačilo, zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim delom.

 

Smo mlada in mednarodna razvojna ekipa, ki se stalno razvija in izboljšuje. Če ste se prepoznali v zgornjih izzivih in izpolnjujete zahteve nam pošljite vaš CV v angleškem in slovenskem jeziku na e-naslov: tina.fiser@swarco.com.

 

Objavljeno: 13.2.2023

 


                                                                                                                                                        

QA RAZVOJNI INŽENIR M/Ž                                                                                                          

Vaši izzivi:

  • zagotavljanje skladnosti izdelkov s predpisanimi zahtevami,
  • definiranje, vpeljevanje novih in izboljšanje obstoječih testov,
  • programiranje avtomatskih testov v programskem jeziku C#,
  • ročno testiranje in pregled izdelkov,
  • nudenje podpore pri razvojnih projektih.

 

Pričakovanja podjetja:

  • večletne izkušnje v programskem jeziku C#, Java ali JavaScript,
  • znanje angleškega jezika,
  • analitično razmišljanje, reševanje problemov, samoiniciativnost,
  • pripravljenost na mednarodno timsko delo.

 

Zaželeno:

  • izkušnje s testiranjem ali razvojem programske opreme,
  • izkušnje z delom v C++, Visual Studio, Jira in Confluence so prednost,
  • VI. ali VII. stopnja izobrazbe, smer Inženir računalništva in informatike, alternativno elektrotehnika, me– tamatika ali fizika.

 

Ponujamo vam:

  • vpliv na razvoj novega krmilnika,
  • delo s sodobnimi orodji – Docker, Linux, Android,
  • kandidatom z večletnimi izkušnjami ponujamo temu primerno plačilo, ter pričakujemo samostojnost in vodenje QA procesa,
  • hibridno delo od doma (remote / on-site),
  • zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju z možnostjo sodelovanja s sodelavci iz ostalih podružnic v Evropi in ZDA,
  • redna tehnična izobraževanja,
  • karierni razvoj v velikem mednarodnem podjetju,
  • možnost napredovanja, prevzema dodatnih odgovornosti ali kasnejša sprememba poklicne poti (npr. produktno vodenje, programer, …),
  • sodelovanje s sodelavci iz različnih področij (software, hardware, produktno vodenje, prodaja, …),
  • redno plačilo, zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim delom.

 

Smo mlada in mednarodna razvojna ekipa, ki se stalno razvija in izboljšuje. Če ste se prepoznali v zgornjih izzivih in izpolnjujete zahteve nam pošljite vaš CV v angleškem in slovenskem jeziku na e-naslov: tina.fiser@swarco.com.

                                                                                                                                                 

Objavljeno: 13.2.2023


Rekruter - Junior m/ž

Ekipa Kariere v svojo sredino vabi novega sodelavca/ko, ki bo kos nalogi najti najboljše kandidate za različne naročnike.

Ste mladi in zagnani iskalci zaposlitve, ki si želite pridobiti izkušnje na HR področju? Potem vas vabimo k prijavi!

LOKACIJA: Ljubljana

Za več informacij nas lahko pokličete na tel. št.: 041 459 576 ali pišete na el. naslov: lucija.prelog@kariera.si

Vabljeni k prijavi!

 

Izbranemu kandidatu nudimo:

  • Možnost osebnega in kariernega razvoja,
  • priložnost dolgoročnega sodelovanja,
  • plačo sestavljeno iz fiksnega in variabilnega dela plače,
  • delo v mladem, zagnanem in aktivnem kolektivu.

 

Glavne naloge izbranega kandidata bodo:

  • Vodenje projektov iskanja in selekcije,
  • postavljanje in izvedba marketinških strategij za iskanje najboljših kadrov,
  • vodenje uspešne in profesionalne komunikacije z vsemi deležniki,
  • iskanje inovativnih rešitev pridobivanja in selekcije kandidatov,
  • priprava poročil in analiz ter poročanje deležnikom.

 

Od kandidatov pričakujemo:

  • Dobre komunikacijske veščine.
  • proaktivni pristop do dela,
  • timsko naravnanost,
  • iznajdljivost in vztrajnost,
  • željo do dela z ljudmi,
  • znanje angleščine in drugih balkanskih jezikov je zaželeno,
  • izpit B kategorije.
  •  

Objavljeno: 3.2.2023


Strateški prodajnik začetnik (lokacija Dobje)

Kaj delo obsega?

  • delo skladno s Polycomovim prodajnim modelom
  • analizira potencialne kupce ter sledi prodajnemu procesu
  • koordinira plan dela z vodjem
  • izvaja dogovorjene, profesionalne in strokovne obiske kupcev
  • razume potrebe stranke in ponuja emocionalne prednosti Polycomovih rešitev
  • nadzira (ne)plačila kupcev
  • priprava in folow up poslanih ponudb
  • rešuje ugovore kupcev
  • druge naloge

Pričakujemo:

  • VI/2. stopnjo izobrazbe tehnične, organizacijske ali ekonomske smeri
  • aktivno znanje angleškega ali nemškega jezika
  • MS Office
  • zaželene delovne izkušnje na podobnih delih
  • pridobljeni certifikati/potrdila: APQP, FMEA, IATF, PPAP, SPC, Metode in tehnike reševanja problemov
    *Certifikati niso obvezni predstavljajo pa dokazilo o znanju oziroma določeno prednost pri izbiri

 

Zahtevane kompetence:

  • strokovnost, stalno učenje in spodbujanje sprememb
  • usmerjenost v kakovost in rezultate
  • pogajalske sposobnosti
  • osebna zavzetost, pripadnost in zanesljivost
  • razvijanje odnosov in doseganje zadovoljstva kupcev
  • komunikacijska odličnost; timsko delo in sodelovanje
  • situacijska odzivnost, obvladovanje samopodobe
  • strateško, konceptualno razmišljanje

 

Nudimo:

  • delo v uspešnem, mednarodno priznanem podjetju
  • delo v novih, svetlih prostorih
  • interno organizirani dogodki
  • delo v mladem, prijetnem kolektivu
  • zagotovljen topel obrok med delovnim časom
  • parkirna mesta

… in še mnogo več

Vaše cenjene prijave pričakujemo do 15.2.2023 po e-pošti: kadri@polycom.si.

   

Objavljeno: 30.1.2023

 


 

Strokovni sodelavec za kakovost (lokacija Dobje)

Kaj delo obsega?

  • spoznavanje izdelkov in njihovih specifikacij, kupčevih zahtev pri vzorčenju, zahtev kakovosti novih izdelkov in razumevanje standardov
  • izvajanje merilnih protokolov, meritev izdelkov ter orodnih delov, določanje merilnih protokolov ter izdelava merskih poročil in PPAP/ APQP dokumentacije
  • sodelovanje pri procesni kontroli izdelkov in pripravljanje dokumentacije o odstopanjih, napakah in drugih anomalijah na izdelkih
  • analiza meritev in kakovosti izdelkov
  • sodelovanje s kupci in z dobavitelji za zagotavljane kakovosti izdelkov in priprava predlogov v primeru odstopanj
  • sodelovanje z ORC, PP in/ali širšo tehnično skupino ob reševanju zahtevnejše problematike
  • poznavanje statusa kontrolne ter merilne opreme ter poznavanje postopkov pravilne uporabe
  • usposabljane sodelavcev na internih in kupčevih zahtev kakovosti
  • podpora kupcu in reševanje reklamacij kupcev

 

Pričakujemo:

  • vsaj VI/2 stopnjo izobrazbe
  • aktivno znanje angleškega in nemškega jezika
  • vsaj 5 let delovnih izkušenj na podobnih delovnih mestih
  • MS Office
  • pridobljeni certifikati/potrdila: APQP, FMEA, IATF, MSA, PPAP, SPC, VDA 6.3, AUKOM (želeno)

 

Zahtevane kompetence:

  • usmerjenost v kakovost
  • situacijska odzivnost
  • usmerjenost v rezultate
  • komunikacijska odličnost
  • osebna zavzetost
  • naravnanost h timskemu delu

 

Nudimo:

  • delo v uspešnem, mednarodno priznanem podjetju
  • delo v novih, svetlih prostorih
  • interno organizirani dogodki
  • delo v mladem, prijetnem kolektivu
  • zagotovljen topel obrok med delovnim časom
  • parkirna mesta
  • … in še mnogo več

Vaše cenjene prijave pričakujemo do 15.02.2022 po e-pošti: kadri@polycom.si.

Objavljeno: 30.1.2023


 

 

 ASISTENT NA RAČUNALNIŠKIH IZOBRAŽEVANJIH

 študentsko delo

Opis dela:

Na segmentu računalniških tečajev - Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Project in drugi, iščemo študente in študentke, ki bodo zavzele mesto asistenta na računalniških tečajih, ki jih izvajamo za naše poslovne stranke. Več informacij o naših izobraževanjih si lahko prebereš na naši spletni strani www.b2.eu/tecaji.

Iščemo:

  • vedoželjne,
  • komunikativne,
  • retorično spretne študente in študentke, ki so se pripravljene hitro učiti in so naklonjene novim tehnologijam.

Nudimo vam veliko priložnosti za razvoj v sproščenem delovnem okolju, razvoj ključnih digitalnih kompetenc, fleksibilen delovnik, raznoliko delo s sodobnimi tehnologijami. Delo večinoma poteka v naših poslovnih prostorih na Železni cesti 18 v Ljubljani, občasno in po vnaprejšnjem dogovoru se delo lahko izvaja tudi na terenu pri strankah. Nudimo možnost napredovanja v PREDAVATELJA RAČUNALNIŠKIH IZOBRAŽEVANJ.

Prijave zbiramo na e-mail info@b2.eu

Veselimo se tvoje prijave!

Ekipa B2 IT

Opis podjetja B2 IT: B2 je vodilno slovensko podjetje, ki strankam pomaga na poti digitalne transformacije. Z inovativnimi pristopi vzpostavljanja IT kompetenc, računalniškimi delavnicami in sistemom za e-izobraževanje, pomaga podjetjem pametno investirati v digitalna znanja svojih zaposlenih. Svojo kakovost potrjujemo z več kot 30-letno tradicijo delovanja na področju izobraževanja in IT ter z ISO standardom, certifikatom bonitetne odličnosti AAA ter nazivom Microsoft Partner of the Year 2022 za Slovenijo!

Objavljeno: 17.1.2023


Razpis za delovno mesto: Strokovni sodelavec/-ka

Ameriško-slovenska izobraževalna fundacija (ASEF) razpisuje delovno mesto
Strokovni sodelavec/-ka. Delo ponuja izzive v mednarodnem okolju skupaj z
vrhunsko ekipo motiviranih in pozitivno naravnanih ljudi z idejami ter vizijo.

O ASEF:
Ameriško-slovenska izobraževalna fundacija (ASEF) povezuje mlade izobražene Slovence
doma in po svetu ter s svojimi programi omogoča obilo priložnosti za rast in razvoj. Glavna
programa nevladne organizacije sta štipendijski program za raziskovalni obisk pri
slovenskih profesorjih na priznanih tujih univerzah (npr. Stanford, Harvard, Princeton) in
štipendijski program, ki Slovencem po svetu omogoča raziskovalni obisk na slovenskih
univerzah, raziskovalnih inštitutih in v podjetjih. V zadnjih letih je prišlo do razvoja novih
programov, ki prvotno idejo še nadgrajujejo (npr. ASEF tutorstvo, ASEF Speaker Series,
ASEF mladi umi, razsikovalni projekti).

Obseg dela:
● Koordinacija štipendijskih programov (priprava in načrt, organizacija, spremljanje
izvajanja, komuniciranje s sodelujočimi in zunanje komuniciranje, poročanje,
evalvacija)
○ Raziskovalni obisk v tujini
○ Raziskovalni obisk v Sloveniji
● Administrativna in druga podpora pri izvajanju drugih programov in projektov
(aktivnosti)
● Načrtovanje, organizacija, izvedba in evalvacija izobraževalnih dogodkov
● Priprava zahtevnih in manj zahtevnih gradiv ter besedil
● Zbiranje in urejanje podatkov, vodenje evidenc
● Upravljanje s spletno stranjo in družbenimi omrežji (Facebook, LinkedIn, Instagram,
Twitter)
● Priprava marketinških materialov in izvajanje promocijskih aktivnosti
● Druga administrativna dela

Kaj nudimo?
● Zaposlitev za polni in nedoločen delovni čas (s 6-mesečno poskusno dobo) v pisarni
v Ljubljani
● Prijetno mednarodno delovno okolje in delo na programih, na katere boste ponosni
● Sodelovanje z uglednimi posamezniki in institucijami v Sloveniji in po svetu
● Motivirano in pozitivno naravnano ekipo
● Možnosti za karierni razvoj
Kaj pričakujemo?
● Zanesljivost, natančnost, delavnost, samostojnost in samoiniciativnost
● Organizacijske in komunikacijske sposobnosti za potrebe koordinacije programov
ter dogodkov
● Dobro poznavanje programov za ustvarjanje in urejanje besedil, predstavitev in
tabel
● Odlično znanje slovenskega in angleškega jezika
● Predhodne izkušnje s področja administracije / organizacije / marketinga pomenijo
prednost
● Poznavanje programov za osnovno oblikovanje pomeni prednost (npr. Canva)
● Poznavanje štipendijskih shem in mladinskega sektorja pomeni prednost
● Dokončana vsaj 6. stopnja izobrazbe.

Prijave sprejemamo do 15. januarja 2023.

Za več informacij obiščite spletno stran ali pišite na info@asef.net.
 

Objavljeno: 8.12.2022


Podjetje: EBA d.o.o., Ljubljana

Delovno mesto: Podpora  

Smo razvojno podjetje, ki se ukvarja z bazičnim razvojem in zagotavljamo rešitve na področu avtomatizacije in optimizacije procesov v podjetjih.

Iščemo sodelavce v Podpori in implementacijah, če te zanima delo na katerem od naslednjih področij, se nam javi:

  • nudenje tehnične in vsebinske podpore za programsko opremo (produkte družbe) partnerjem in strankam
  • testiranje programske opreme ter dokumentiranje sprememb in novosti v programski opremi
  • sodelovanje pri implementacijah programske opreme (produktov družbe)
  • usposabljanje in licenciranje EBA partnerjev,
  • sodelovanje pri izdelavi spletne strani za potrebe naše družbe
  • priprava izobraževalnega materiala (filmčki, navodila,…)
  • izvajanje administrativne in tehnične interne podpore (za potrebe naše družbe).

V svojo sredino vabimo študenta ali osebo, ki išče zaposlitev in je končala  najmanj višješolski ali visokošolski študij oziroma je tik pred zagovorom diplome.

Zaposlitev je možna takoj.

Poleg dobrih odnosov, odličnega delovnega okolja in dobre plače, boš ob koncu leta prejel tudi nagrado za poslovno uspešnost in druge bonitete.
EBA je mlado hitrorastoče podjetje z odličnimi bonitetami kot so Platinasta odličnost in SME excellent, ki odražajo notranjo poslovno kulturo naše družbe.

Prijave pošljite na : career@eba.si

 

Objavljeno 8.12.2022