Namen seminarja:
Namen seminarja je spoznati osnovna načela komuniciranja in pravil poslovnega oblačenja ter vpliv le-teh na ugled posameznika, ki deluje v poslovnem svetu. Slušatelji seminarja se seznanijo s praktičnimi primeri pravilne in nepravilne rabe elementov poslovnega komuniciranja, ki lahko učinkovito pripomorejo h krepitvi ugleda in doseganju zastavljenih poslovnih ciljev. Ob koncu seminarja bodo slušatelji seznanjeni s pravili oblačenja, ki jih narekuje poslovni bonton oziroma protokol, s pomočjo katerih se bodo lahko izognili marsikateri zadregi na poslovnih in družabnih srečanjih.
Vsebine seminarja:
- Osnove komuniciranja
- Prvine uspešnega prepričevanja
- Ugled kot prvina prepričevanja
- Vpliv videza na ugled
- Fenomeni barv
- Pravila poslovnega oblačenja
- Kodeksi: prosti čas, osnovni casual, casual, poslovni casual, poslovno oblačenje, poslovno oblačenje managerjev, večerna obleka, popolna večerna obleka
- Uporaba kodeksov
- Individualna nota
Oblike in metode dela:
Predavanje, podkrepljeno s praktičnimi primeri in vajami.
Trajanje seminarja:
Seminar se izvaja 4 pedagoške ure.
Reference predavatelja:
Seminar izvaja predavatelj, ki je redni profesor na Univerzi v Mariboru. Ima 32 let delovnih izkušenj in je strokovnjak s kadrovsko izobraževalnega področja. V sklopu študijskih programov na Fakulteti za organizacijske vede je nosilec in izvajalec predmetov: Poslovno komuniciranje, Odnosi z notranjimi javnostmi, Organizacija izobraževanja, Management izobraževalnih procesov, Interno komuniciranje in Kadrovski sistemi. Je avtor knjige Management poslovnega komuniciranja in avtor strokovnih ter znanstvenih člankov iz zgoraj omenjenih področij.