Izobraževanje in tekmovanje dijakov v študiji primera na Fakulteti za organizacijske vede UM

Kategorija novice: 
Obvestila

Fakulteta za organizacijske vede UM in Gimnazija Franceta Prešerna že nekaj let skupaj, v mesecu januarju, organizirata tekmovanje v reševanju študije primera, ki je interaktivna pedagoška metoda in temelji na reševanju konkretnega primera ali izziva iz realnega okolja. Dijaki, ki se udeležijo tekmovanja, se pokažejo kot ključni nosilci reševanja konkretnega primera.

Letošnji izziv tekmovanja za dijake je pripravilo podjetje Eurocom d. o. o. iz Kranja in se nanaša na določitev specifične ciljne skupine potrošnikov oziroma skupin potrošnikov ter trženje določene blagovne znamke.

Dijaki so se na fakulteti zbrali že v torek, 15. januarja 2019 in se skupaj s svojimi mentorji udeležili kratkih predavanj s področij študije primera, marketinga, iskanja podatkov na spletu, priprave prezentacije in statistične obdelave podatkov, ki so jih pripravili profesorji in strokovni sodelavci Fakultete za organizacijske vede UM. Vsa ta znanja, ki so jih dijaki pridobili, so uporabili pri predstavitvi svojih rešitev na zadan problem.

Letošnjega tekmovanja v študiji primera so se udeležili dijaki iz naslednjih gorenjskih srednjih šol: Ekonomske gimnazije in srednje šole Radovljica, Gimnazije Franceta Prešerna Kranj in Srednje ekonomske, storitvene in gradbene šole Šolskega centra Kranj. Tekmovanje v študiji primera je bilo izvedeno v petek, 18. januarja 2019 na Fakulteti za organizacijske vede v Kranju. Vrstni red nastopajočih ekip pa je bil predhodno določen z žrebom. Ekipe so imele deset minut časa za predstavitev rešitve, nato pa so sledila vprašanja komisije v sestavi viš. pred. dr. Marko Urh, red. prof. dr. Eva Jereb, Rok Pintar Eurocom d. o. o. in Klemen Snedic Eurocom d. o. o.

Komisija je po posvetovanju in analizi predstavitev določila zmagovalne tri ekipe. Zmagovalna ekipa je bila Radovljica 1 (Ekonomske gimnazije in srednje šole Radovljica), ki je imela najbolje strukturirano rešitev. Poleg tega je odlično opredelila ciljno skupino potrošnikov ter podala globoko razumevanje celotnega problema. Drugo uvrščena ekipa Mladi podjetniki (Gimnazije Franceta Prešerna Kranj) je predstavita rešitev, ki je predlagala vključevanje ljudi, ki imajo na spletu in medijih kot so Instagram in Facebook velik vpliv. Poleg tega je odlično predstavila analizo celotnega izziva ter statistiko obiska na spletnih straneh, ki so potencialna za oglaševanje. Tretje uvrščena ekipa je bila Divas (Gimnazije Franceta Prešerna Kranj), ki je podala konkretne predloge in podrobno analizo oglaševanja na raznih medijih.

Vse sodelujoče ekipe so naredile in izvedle predstavitve nad pričakovanji.

Dostopnost / Accessibility options

Ta nastavitev vklopi visok kontrast. This renders the document in high contrast mode.
Ta nastavitev naredi črno-beli pogled strani. / This renders the document as white on black
Ta nastavitev izklopi premikajoče dele na strani. / This can help those with trouble processing rapid screen movements.
Ta nastavitev zamenja font, da osebe z disklesijo lažje berejo. / This loads a font easier to read for people with dyslexia.