AKTUALNI DOGODKI IN NOVICE
Optiweb išče SEO specialista!
Če si pripravljen začeti svojo kariero v SEO, se učiti od strokovnjakov in prevzeti zanimive projekte, je to prava priložnost zate!
Iščemo motivirananega in ambicioznega sodelavca ali sodelavko v naši marketinški ekipi za delovno mesto Junior SEO specialist, ki bo podprla razvoj in izvajanje SEO strategij za izboljšanje organskih rezultatov in iskalne pozicije.
Glavne delovne naloge bodo vključevale izvajanje osnovnih SEO pregledov, spremljanje ključnih SEO kazalnikov, iskanje priložnosti za optimizacijo vsebin ter sodelovanje s timi za vsebine, oglaševanje, podatke in spletni razvoj. Izbran kandidat/ka bo imel/a priložnost, da se uči osnov SEO praks in trendov od najbolj izkušenih sodelavcev ter sodeluje pri večjih projektih za slovenske in tuje naročnike.
Ponujamo ti možnost hitrega strokovnega razvoja in rast znotraj ekipe, prijetno in izkušeno ekipo, hibridno delo, fleksibilen delovni čas in druge privlačne bonitete.
Več o njih in o delovnem mestu si lahko prebereš na tej povezavi, kjer se tudi prijaviš.
Lep pozdrav,
ekipa Optiweb
Objavljeno: 18.11.2024
Študentsko delo – sodelovanje v projektni nalogi »Igrifikacija abstraktnejših vsebin v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom«
Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede v sodelovanju z OŠ Antona Janše Radovljica razpisuje, v okviru projektnih nalog »Študentski izzivi Univerze v Mariboru (NOO) (krajše ŠI:UM (NOO)« v obdobju 2024-2025«, plačano raziskovalno študijsko delo za študente/ke visokošolskih strokovnih študijskih programov 1. stopnje.
Projekt si prizadeva vključitev elementov igrifikacije, da bi izboljšali razumevanje in učenje abstraktnih vsebin pri učencih, ki se izobražujejo po prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom. Glavni cilji so: (1) povečanje angažiranosti učencev z uporabo interaktivnih digitalnih orodij; (2) izboljšanje razumevanja abstraktnih konceptov s pomočjo multimedijskih vsebin in prilagojenih učnih aplikacij; (3) podpora individualiziranemu učenju z omogočanjem prilagoditve učnih poti in tempa za vsakega učenca posebej; (4) razvoj digitalnih kompetenc učiteljev in učencev.
Pogoji za sodelovanje na projektu in prijava:
Sodelujoči študenti morajo biti v času izvajanja projekta vpisani na enega od študijskih programov UM ter ne smejo biti v delovnem razmerju, ne opravljajo samostojne registrirane dejavnosti, niso vpisani v evidenco brezposelnih oseb pri pristojnem organu oz. niso poslovodna oseba gospodarske družbe ali direktorji zasebnega zavoda.
Predvidena denarna spodbuda študentu: 11,57 EUR bruto bruto/uro, kar znaša približno 8,31 bruto znesek na napotnici, največ 40 ur/mesec (največ 1.388,40 EUR bruto bruto/mesec).
Prijava se odda elektronsko z uporabo spletne platforme programa Študentski izzivi Univerze v Mariboru, dostopne nahttps://si.um.si. Za uspešno oddano prijavo se je potrebno predhodno registrirati.
- ŠTUDENT odpre zavihek ŠTUDENTI/Registracija in se registrira na Spletni platformi ŠI:UM
z enotno digitalno identiteto. Po registraciji dostopa do svojega profila.
- ŠTUDENT v zavihku Ostali izzivi vidi vse razpisane izzive in se prijavi na željeni izziv. Na koncu prijave navede tudi razloge za prijavo (stavek ali dva o tem, kaj je razlog za željo po sodelovanju).
Hkrati študent odda prijavo z izpolnitvijo prijavnega obrazca. Prijavi je potrebno predložiti izpolnjeno in podpisano Soglasje za zbiranje in obdelavo podatkov.
Prijavne obrazce se posreduje elektronsko podpisane na elektronski naslov projektna.fov@um.si ali lastnoročno podpisane na Univerzo v Mariboru, Fakulteto za organizacijske vede (Projektna pisarna - Soba 210 ali 212), Kidričeva cesta 55a, 4000 Kranj.
Oddana prijava še ne zagotavlja sodelovanje pri projektu. V primeru, da bo prijavljenih več študentov, kot je razpisanih mest, bo pedagoški mentor projekta naredil izbor po kriterijih ustreznost sestave projektne skupine glede na študijski program v katerega je vpisan študent, predhodno sodelovanje študenta pri projektih ter njegovem pedagoškem in raziskovanem udejstvovanju do sedaj. O vključitvi v projekt bodo študenti obveščeni po elektronski pošti.
Od študentov pričakujemo samoiniciativnost, pripravljenost na timsko delo, osnovne analitske sposobnosti ter pripravljenost na učenje in delo. Izbranim študentom lahko takšno delo pomeni bogato izkušnjo in prispeva k njihovemu osebnostnemu in siceršnjemu napredku in jim olajša iskanje zaposlitve.
Rok za prijavo je do vključno 14. 10. 2024 do 14:00 ure.
Soglasje za zbiranje in obdelavo podatkov_studenti_SIUM (NOO)_UM FOV
Objavljeno: 9.10.2024
Skupina cargo-partner je dinamično in hitro rastoče mednarodno transportno in logistično podjetje, ki ga posebej odlikujejo prekomorske rešitve in integrirani sistemi informacijske tehnologije. Prisotni smo v 40 državah sveta, naš team sestavlja več kot 4.000 strokovnjakov. Poleg strokovnosti ter večletnih izkušenj, naše zaposlene odlikujejo raznolika kulturna ozadja, kar nam omogoča širok razpon in visok potencial za razvijanje novih idej in inovativnega načina razmišljanja. V Sloveniji uspešno poslujemo od leta 1996 in smo eno vodilnih podjetij v naši dejavnosti.
V našo ekipo vabimo kandidata, za zasedbo delovnega mesta Administrator na oddelku ladijskega transporta.
Naloge in odgovornosti:
- skrb za administrativni del transportnega procesa,
- pregled dokumentov in pridobitev manjkajoče dokumentacije,
- elektronsko nalaganje dokumentov ter skrb za ažurnost programov in sistemov,
- komunikacija s strankami (spremljanje potreb in svetovanje),
- prevzem in obdelava naročila,
- organizacija pošiljk in ustrezno spremljanje stanja pošiljk,
- dostava pošiljk do končnega prejemnika,
- komunikacija z domačimi in tujimi strankami ali partnerji,
- mesečni pregled prometa in izdelava poročil.
Naša pričakovanja:
- ste študent ali absolvent in bi želeli pridobiti praktična znanja?
- ste kljub študijskim obveznostim, na voljo za sodelovanje?
- vas zanimajo področja, kot so mednarodno poslovanje in logistika?
- se želite dodobra spoznati z delovanjem različnih sistemov in razviti organizacijske spretnosti?
- ste inovativni, proaktivni in pripravljeni na stalno učenje?
Če ste na večino vprašanj odgovorili z »DA« in bi želeli s svojim znanjem prispevati k razvoju in ustvarjanju dodane vrednosti ter skupaj z nami graditi zgodbo o uspehu, potem ste oseba ki jo iščemo!
Pričakujemo:
- veljaven študentski status vsaj do oktobra 2025,
- sposobnost tekočega komuniciranja v angleškem jeziku,
- visoko stopnjo urejenosti in organiziranosti,
- natančnost, hitrost in zanesljivost pri delu,
- samoiniciativo ter občutek odgovornosti,
- dobro poznavanje MS Office orodij,
- zmožnost hitrega prilagajanja v dinamičnem okolju,
- vozniški izpit B kategorije.
Kaj vam ponujamo:
- študentsko delo, z možnostjo kasnejše redne zaposlitve,
- enoizmensko delo,
- stimulativno nagrajevanje,
- delo v uveljavljenem mednarodnem podjetju,
- delo v mladem in inovativnem okolju,
- možnost dodatnih izobraževanj in kariernega ter osebnega razvoja.
Delovno mesto je na Brniku. Pričetek dela takoj oz. po dogovoru.
Objavljeno: 1.10.2024
Dodiplomski in podiplomski študijski program Računalništvo in informatika, Organizacija in management informacijskih sistemov, Poslovna informatika, Družboslovna informatika
Skupina Triglav vabi k prijavi za kadrovsko štipendijo študente dodiplomskih in podiplomskih študijskih programov Računalništvo in informatika; Organizacija in management informacijskih sistemov; Poslovna informatika; Družboslovna informatika.
Razpisane so 3 kadrovske štipendije.
Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati, ki so iz višjih letnikov in so po zaključku študija pripravljeni prevzeti delo v Ljubljani.
Prijave z dokazili oddaj do 8. 10. 2024.
Dodatne informacije lahko dobiš na elektronskem naslovu izobrazevanje@triglav.si.
Objavljeno: 17.9.2024
Nacionalna agencija Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu (NAKVIS) išče nove sodelavce.
V jesenskem času NAKVIS išče dva nova kandidata – diplomanta – ki bi želela pridobiti dragocene izkušnje s področja zagotavljanja kakovosti, se učiti in strokovno razvijati na Sektorju za kakovost in mednarodno sodelovanje.
• Koga iščejo:
Diplomante z različnih področij, ki jih zanima kakovost v visokem šolstvu in si na začetniški poziciji želijo pridobivati izkušnje s področja zagotavljanja kakovosti, predvsem bo poudarek na uvajanju v vodenje akreditacijskih in evalvacijskih postopkov.
• Pogodba:
Določen čas (eno leto) z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas na delovnem mestu področni svetovalec. Začetek dela oktobra ali novembra.
• Prijava:
Zainteresirani kandidati naj svoj življenjepis oziroma predstavitev pošljete na natasa.kramar@nakvis.si.
Objavljeno: 2.9.2024
Organizator poslovnih procesov – poslovni analitik (m/ž)
Spar temelji na kakovosti, zanesljivosti in odgovornosti, tako do svojih kupcev kot tudi do sodelavcev. Smo veliko in uspešno podjetje z varno prihodnostjo. Naše vrednote so prijaznost, enostavnost in sodobnost. Iščemo sodelavce, s katerimi bo Spar tudi v prihodnje kos izzivu biti najboljši.
V ekipo Business process management (BPM) vabimo odgovorno in natančno osebo, da se nam pridruži.
Kaj pričakujemo:
- vsaj VI. stopnjo izobrazbe organizacijske, ekonomske, računalniške ali podobne smeri
- dobro poznavanje upravljanja procesov in projektnega vodenja
- izkušnje pri pripravi dokumentacije o poteku in popisu procesov in priprave vsebinskih specifikacij za razvoj programskih rešitev
- poznavanje trgovinskega poslovanja je prednost
- dobro poznavanje dela s programskimi orodji MS Office
- osnovno poznavanje ERP sistemov in iznajdljivost na IT področju
- poznavanje orodij za avtomatizacijo procesov (K2, UiPath, MS Power automate…) je prednost
- samostojnost, samoiniciativnost in komunikativnost
- pripravljenost na timsko delo
- dobro znanje angleškega jezika, znanje nemškega jezika je prednost
- vozniški izpit B kategorije
Delo obsega:
- analiziranje in aktivna soudeležba pri prenovi/digitalizaciji poslovnih procesov
- sodelovanje z internimi naročniki in drugimi vsebinskimi sogovorniki pri zasnovi poslovnih rešitev ter pri reševanju poslovnih in procesnih izzivov
- priprava poslovnih in funkcionalnih zahtev pri razvoju programskih rešitev, testiranje novih rešitev ter sodelovanje pri njihovi uvedbi
- sodelovanje pri uvajanju in upravljanju sprememb in usposabljanju uporabnikov
- sodelovanje pri projektih in vodenje projektov
- podpora uporabnikom in sodelovanje z zunanjimi partnerji
- povezovalna vloga med uporabniki programskih rešitev in razvijalci
Nudimo:
- zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo do 6 mesecev
- odlično karierno priložnost za delo v mednarodnem podjetju
- strokovno in osebno rast v urejenem delovnem okolju in odlični ekipi
- sodobno delovno okolje in možnost dela na domu
- zanimivo in dinamično delo v ekipi strokovnjakov
- udeležbo na športnih dogodkih in druge ugodnosti za zaposlene
- plačevanje dodatnega pokojninskega zavarovanja po prvem letu zaposlitve
Opomba:
Vaše prijave z življenjepisom pričakujemo do 20. 9. 2024 na elektronski naslov: zaposlitev@spar.si
Objavljeno: 30.8.2024
DELOVNO MESTO:
KOORDINATOR POTOVANJ
V potovalni agenciji Between TMC se ukvarjamo z organizacijo potovanj na destinacijah srednje in jugovzhodne Evrope. Izkazujemo se za zanesljivega B2B partnerja tujih turističnih agencij in organizatorjev potovanj, ki potrebujejo kvalitetno, odzivno in zanesljivo lokalno podporo. Z vizijo, da bomo pri tem uspešni tudi v prihodnosti, si želimo v naši sredini novih moči.
KLJUČNE ODGOVORNOSTI:
- Komunikacija in sodelovanje s partnerji (kupci, turističnimi agencijami in organizatorji potovanj).
- Priprava in usklajevanje potovalnih programov ter potovalnih dokumentov.
- Komunikacija z izvajalci storitev (hoteli, prevozniki, restavracijami, vodniki,…).
- Operativna priprava potovanj.
- Kontrola prispelih računov za opravljene storitve s strani hotelov in drugih ponudnikov.
Lokacija: Šenčur pri Kranju
KAJ PRIČAKUJEMO:
- VI. stopnja izobrazbe ali alternativno V. stopnja z minimalno dvema letoma delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu.
- Dobro znanje hrvaščine in angleščine.
- Poznavanje programskih orodij (MS Office, predvsem Excel). Zanesljivost in natančnost ter odgovornost.
- Dobre komunikacijske veščine.
- Pripravljenost na učenje in tvorno sodelovanje z ostalimi člani ekipe.
- Izkušnje na primerljivem delovnem mestu so zelo zaželene, niso pa pogoj.
KAJ NUDIMO:
- Sklenitev delovnega razmerja za nedoločen čas s 3 mesečnim poskusnim delom.
- Dolgoročno sodelovanje, kar bo izbranemu kandidatu omogočilo prevzemanje drugih/novih odgovornosti, v skladu s potenciali kandidata in razvojem poslovanja.
- Fleksibilno opravljanje dela glede časa in kraja v skladu z dogovorom znotraj ekipe.
- Redno in stimulativno nagrajevanje glede na dosežene poslovne rezultate agencije.
- Dinamično in zanimivo delo v ustvarjalnem delovnem okolju z možnostjo karierne rasti in napredovanja.
- Takojšen pričetek dela.
Vaše prijave z opisom delovnih izkušenj in znanj sprejemamo na e-naslov: nina@between-tmc.com
Za dodatne informacije smo dosegljivi na tel. 031682154
Objavljeno: 29.8.2024
Administrator (M/Ž)
Poslovna priložnost za posameznika, ki želi kariero začeti ali nadaljevati na delovnem mestu Administrator (M/Ž) s ciljem, da bo skrbel za organizacijsko in administrativno podporo vsem zaposlenim v podjetju Marbo Okolje d.o.o. s sedežem podjetja v Lescah.
Delovne naloge:
- poštne storitve: prejem pošte, izdaja pošte,
- komunikacija z ministrstvi pošiljanje dokumentacije po e-pošti,
- opravila računovodstva: vnos prejetih računov, izdaja izdanih računov, priprava plačil računov v računovodskem programu VASCO,
- izdajanje delovnih nalogov in vodenje administracije (razne tabele, osebne mape, itd.),
- izdelava naročilnic, spremljanje ur zaposlenih,
- priprava obračunov za plače zaposlenih,
- tiskanje in arhiviranje dokumentov,
- skrb za upravne in pogodbene roke,
- izvedba objav in grafik za socialna omrežja Facebook, Linkedin, Instagram, mailing…,
- sprejem strank in skrb za urejenost in nemoteno delovanje pisarne (nabava pisarniškega materiala, skrb za rože, kuhanje kave/čaja za stranke,
- ostale delovne naloge po navodilih nadrejenega.
Pričakovana znanja in veščine:
- najmanj V. stopnja izobrazbe ekonomske, upravne, administrativne smeri,
- poznavanje in aktivna uporaba programov MS Office (predvsem Word, Excel, e-pošta..),
- vozniški izpit B kategorije,
- poznavanje programa VASCO – zaželeno znanje,
- vsaj leto dni delovnih izkušenj (lahko tudi preko študentskega servisa) na področju administracije,
- prednost je poznavanje uporabe socialnih omrežij (Facebook, Linkedin, Instagram),
- prednost je poznavanje programa za grafične vsebine (npr. Canva).
Pričakovane osebnostne lastnosti:
- dobre organizacijske sposobnosti,
- smisel za red in strukturo,
- natančnost in doslednost,
- odgovornost za izvedbo nalog,
- zavzetost za strokovno napredovanje,
- strast do dela in izvajanja nalog,
- učinkovito upravljanje časa in sposobnost razporejanja nalog po prioritetah,
- zavezanost za delo v timu,
- zanimanje / skrb za varstvo okolja.
Kandidatu oz. kandidatki nudimo:
- zaposlitev za polni delovni čas,
- zaposlitev za nedoločen čas s 3-mesečno poskusnim obdobjem,
- reden strokoven razvoj in razvoj s področja osebne rasti (notranja in zunanja izobraževanja),
- mentorstvo in podpora pri pridobivanju novih strokovnih znanj,
- zelo ugoden urnik dela (pon-pet 7:00-15:00),
- prijetno urejene pisarne,
- okolje, v katerem ohranjajo ravnovesje med delom in družino ter skrbijo za dobro počutje zaposlenih,
- plačo,
- visok regres,
- 1-krat tedensko vodena vadba v okviru delovnega časa,
- brezplačno parkirno mesto neposredno na sedežu podjetja,
- enostaven dostop – sedež podjetja je v neposredni bližini avtoceste.
Vse dodatne informacije in prijave na polona@polonaromih.si do vključno 31.8.2024
V Holdingu Slovenske elektrarne proizvedemo več kot 85 % obnovljive energije v Sloveniji in poganjamo več kot 55 % slovenskega gospodarstva in gospodinjstev. V HSE poganjamo vaš svet. Skupaj z vami ga lahko poganjamo uspešneje. Iščemo študentko ali študenta za
Š T U D E N T S K O D E L O
v službi upravljanja s človeškimi viri.
Tvoje delo bo predvsem administrativne narave, s poudarkom na podpori kadrovski ekipi. Če te zanimajo kadrovski procesi in bi rad/-a pridobi-al izkušnje na kadrovskem področju, je to odlična priložnost !
Kaj bodo tvoje naloge?
- Pomoč pri urejanju in arhiviranju kadrovskih dokumentov.
- Pomoč pri pripravi dokumentov.
- Organizacija kadrovskih sestankov in razgovorov.
- Pomoč pri selekciji in zaposlovanju novih sodelavcev.
- Pomoč pri drugih administrativnih nalogah.
Kaj pričakujemo?
- Zanimanje za delo na kadrovskem področju.
- Komunikativnost in veselje do dela z ljudmi.
- Vedoželjnist.
- Status študenta (prednost imajo kandidati višjih letnikov).
- Zanesljivost, natančnost in odgovornost.
- Organizacijske sposobnosti.
- Sposobnost samostojnega in timskega dela.
- Osnovno poznavanje dela z računalnikom (MS Office).
- Možnost dela vsaj 20 ur na teden.
Kaj nudimo?
- Delo v odlični ekipi, ki je pripravljena deliti znanje in izkušnje.
- Izkušnje na zanimivem in dinamičnem področju dela v energetiki.
- Fleksibilnost pri delovnem času glede na potrebe študija.
- Lokacija dela: Ljubljana.
Delo v naši družbi poganja Slovenijo. In dobra energija naših strokovno podkovanih ekip poganja karierni razvoj naših zaposlenih. Pridružite se nam in združite moč svojega znanja in izkušenj z uspešno energijo družbe HSE!
Če si se prepoznal/a v opisu in želiš postati del naše ekipe, te vabimo, da pošlješ svoj življenjepis in motivacijsko pismo na mail: zaposlitev@hse.si najkasneje do 25. avgusta 2024.
Postani del naše ekipe in skupaj bomo ustvarjali uspešne kadrovske zgodbe!
Objavljeno: 13.8.2024
Prosto delovno mesto:
UČITELJ INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE, INFORMATIKE
IN MEDIJSKEGA OBLIKOVANJA - M/Ž
Poučevanje dijakov, praktični in teoretični del
Trajanje zaposlitve: nedoločen čas
Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
Zahtevan vozniški izpit kategorije: B
Zahtevano znanje jezikov: AN - angleški jezik razumevanje-dobro govorjenje-dobro pisanje-dobro
Zahtevana rač. znanja:
1 - urejevalniki besedil - 2 - zahtevno
2 - delo s preglednicami - 2 - zahtevno
4 - delo z bazami podatkov - 2 - zahtevno
5 - programiranje - 2 - zahtevno
6 - poznavanje računalniških omrežij - 2 - zahtevno
7 - poznavanje operacijskih sistemov - 2 - zahtevno
3 - računalniško oblikovanje - 2 - zahtevno
Druga potrebna dodatna znanja, druge zmožnosti/kompetence oz. drugi pogoji za zasedbo:
1. DOKAZILO O DOKONČANI IZOBRAZBI (OVERJENA FOTOKOPIJA DIPLOME),
2. DOKAZILO O OPRAVLJENEM PAI IN STROKOVNEM IZPITU,
3. POTRDILO O NEKAZNOVANOSTI IZ KAZENSKE EVIDENCE FIZIČNIH OSEB ( HTTP://MP.GOV.SI/) IN POTRDILO SODIŠČA, DA OSEBA NI V KAZENSKEM POSTOPKU.
4. ZNANJE HTML IN CSS.
5. PRIČETEK DELOVNEGA RAZMERJA 1. 9. 2024.
Način prijave kandidatov: kandidati naj pošljejo vlogo po e-pošti
Kontaktna oseba: KSENIJA LIPOVŠČEK, 04 53 73 511, info@egss.si
Rok za prijavo kandidatov 6.7.2024
Objavljeno: 03.07.2024
Študent - Administrator cestnega transporta
Skupina cargo-partner je dinamično in hitro rastoče mednarodno transportno in logistično podjetje, ki ga posebej odlikujejo prekomorske rešitve in integrirani sistemi informacijske tehnologije. Prisotni smo v 40 državah sveta, naš team sestavlja več kot 4.000 strokovnjakov. Poleg strokovnosti ter večletnih izkušenj, naše zaposlene odlikujejo raznolika kulturna ozadja, kar nam omogoča širok razpon in visok potencial za razvijanje novih idej in inovativnega načina razmišljanja. V Sloveniji uspešno poslujemo od leta 1996 in smo eno vodilnih podjetij v naši dejavnosti.
V našo ekipo vabimo študenta za pomoč na segmentu administracije cestnih pošiljk.
Naloge in odgovornosti:
- skrb za administrativni del transportnega procesa,
- pregled dokumentov in pridobitev manjkajoče dokumentacije,
- skrb za ažurnost programov in sistemov.
Naša pričakovanja:
- Ste študent ali absolvent in bi želeli pridobiti praktična znanja?
- Ste kljub študijskim obveznostim, na voljo za sodelovanje?
- Vas zanimajo področja, kot so mednarodno poslovanje in logistika?
- Se želite dodobra spoznati z delovanjem različnih sistemov in razviti organizacijske spretnosti?
- Ste inovativni, proaktivni in pripravljeni na stalno učenje?
Če ste na večino vprašanj odgovorili z »DA« in bi želeli s svojim znanjem prispevati k razvoju in ustvarjanju dodane vrednosti ter skupaj z nami graditi zgodbo o uspehu, potem ste oseba ki jo iščemo!
Pričakujemo:
- veljaven študentski status vsaj do septembra 2025,
- natančnost, hitrost in zanesljivost pri delu,
- sposobnost tekočega komuniciranja v italijanskem in angleškem jeziku,
- visoko stopnjo urejenosti in organiziranosti,
- samoiniciativo ter občutek odgovornosti,
- dobro poznavanje MS Office orodij,
- zmožnost hitrega prilagajanja v dinamičnem okolju,
- vozniški izpit B kategorije.
- Kaj vam ponujamo:
- študentsko delo,
- enoizmensko delo 30 ur tedensko,
- stimulativno nagrajevanje,
- delo v uveljavljenem mednarodnem podjetju,
- delo v mladem in inovativnem okolju,
- možnost dodatnih izobraževanj in kariernega ter osebnega razvoja.
Delovno mesto je na Brniku. Pričetek dela takoj oz. po dogovoru.
Študentsko delo bomo ponudili zanesljivim in proaktivnim študentom ali absolventom, ki bi želeli svojo karierno pot začeti v mednarodno priznanem podjetju.
V kolikor ste prepričani, da ustrezate našim pričakovanjem in ste oseba, ki želi svoje znanje dodatno obogatiti z izkušnjami ter se hkrati poistovetite z našimi korporativnimi cilji in identiteto »we take it personally, with passion for excellence and better than others« vas vabimo, da oddate svojo prijavo in se nam podrobneje predstavite. Prijave, ki ne bodo oddane na predpisan način oz. nepopolne prijave ne bodo obravnavane.
Objavljeno: 1.7.2024
Začnite graditi svojo karierno pot že danes!
Razpisujemo dve kadrovski štipendiji za študente in študentke magistrskega študijskega programa 2. bolonjske stopnje iz naslednjih smeri:
Univerza v Ljubljani (interdisciplinarni študij)
- Uporabna statistika (Fakulteta za elektrotehniko, Fakulteta za matematiko in fiziko, Fakulteta za računalništvo in informatiko)
- Računalništvo in matematika (Fakulteta za matematiko in fiziko, Fakulteta za računalništvo in informatiko)
Fakulteta za matematiko in fiziko (ULJ)
- Finančna matematika
Ekonomska fakulteta (ULJ)
- Kvantitativne finance in aktuarstvo
- Poslovna informatika
Fakulteta za računalništvo in informatiko (ULJ)
- Računalništvo in informatika
- Podatkovne vede
- Umetna inteligenca
Ekonomsko – poslovna fakulteta (UMB)
- Management informatike in elektronskega poslovanja
Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko (UMB)
- Informatika in podatkovne tehnologije
- Računalništvo in informacijske tehnologije
Fakulteta za organizacijske vede (UMB)
- Organizacija in management informacijskih sistemov
Fakulteta za ekonomijo in informatiko (UNM)
- Upravljanje poslovnih in informacijskih sistemov
Fakulteta za informacijske študije (UNM)Računalništvo in spletne tehnologije
- Podatkovne znanosti
- Kibernetska varnost
- Poslovna informatika
Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije (UPR)
- Računalništvo in informatika
- Podatkovna znanost
Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati/ke, ki:
- redno opravljajo študijske obveznosti – imajo status rednega študenta,
- so državljani Republike Slovenije, imajo stalno bivališče na območju Republike Slovenije,
- dosegajo višjo povprečno oceno,
- imajo praktične izkušnje s programskim jezikom R,
- so jim znane metode modeliranja in napovedovanja,
- poznajo orodje za delo z bazami podatkov (SQL),
- napredno uporabljajo MS orodja (Excel, Word, PowerPoint, Teams),
- imajo višji nivo uporabnega znanja angleškega jezika.
Kaj ponujamo štipendistom?
- konkurenčno mesečno štipendijo;
- možnost pridobivanja delovnih izkušenj z opravljanjem obvezne prakse in počitniškega dela;
- možnost pisanja zaključnega dela na primerih iz prakse banke;
- zaposlitev po zaključku študija in strokovni razvoj kariere v banki.
Prijava na razpis mora vsebovati:
- motivacijsko pismo, v katerem navedete razloge, zakaj želite postati naš štipendist/tka;
- življenjepis,
- potrdilo o vpisu v tekoči letnik študija/status študenta,
- potrdilo o vseh opravljenih študijskih obveznostih s povprečno oceno;
- potrdilo o državljanstvu Republike Slovenije,
- dokazilo o znanju angleškega jezika (spričevalo, certifikat, opravljen izpit, …)
- morebitna potrdila, priporočila ali druga dokazila,
- izjavo študenta/tke, da ne prejema kadrovske štipendije pri drugem delodajalcu.
Rok in oddaja vloge
Vlogo za pridobitev kadrovske štipendije s prilogami pošljite do vključno 15.9.2024 na elektronski naslov kadrovska@sid.si z zadevo »Kadrovska štipendija«.
Po pregledu vlog bomo kandidate, ki izpolnjujejo naše zahteve in pogoje povabili na kadrovski pogovor.
Izbrani kandidat/kandidatka bo skladno s štipendijsko politiko SID banke sklenil/a pogodbo o štipendiranju.
Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na telefonsko številko 01 200 7722 ali 01 200 7286 ali na elektronski naslov kadrovska@sid.si.
Objavljeno: 21.06.2024
Študent na oddelku Sea Cargo transporta
Skupina cargo-partner je dinamično in hitro rastoče mednarodno transportno in logistično podjetje, ki ga posebej odlikujejo prekomorske rešitve in integrirani sistemi informacijske tehnologije. Prisotni smo v 40 državah sveta, naš team sestavlja več kot 4.000 strokovnjakov. Poleg strokovnosti ter večletnih izkušenj, naše zaposlene odlikujejo raznolika kulturna ozadja, kar nam omogoča širok razpon in visok potencial za razvijanje novih idej in inovativnega načina razmišljanja. V Sloveniji uspešno poslujemo od leta 1996 in smo eno vodilnih podjetij v naši dejavnosti.
V našo ekipo vabimo študenta za pomoč na segmentu organizacije transporta ladijskih pošiljk.
Naloge in odgovornosti:
skrb za administrativni del transportnega procesa,
pregled dokumentov in pridobitev manjkajoče dokumentacije,
elektronsko nalaganje dokumentov ter skrb za ažurnost programov in sistemov,
komunikacija s strankami (spremljanje potreb in svetovanje),
prevzem in obdelava naročila,
organizacija pošiljk in ustrezno spremljanje stanja pošiljk,
dostava pošiljk do končnega prejemnika,
komunikacija z domačimi in tujimi strankami ali partnerji,
mesečni pregled prometa in izdelava poročil.
Naša pričakovanja:
vsaj 1 leto izkušenj v logistiki,
sposobnost tekočega komuniciranja v angleškem jeziku,
visoko stopnjo urejenosti in organiziranosti,
natančnost, hitrost in zanesljivost pri delu,
samoiniciativo ter občutek odgovornosti,
dobro poznavanje MS Office orodij,
zmožnost hitrega prilagajanja v dinamičnem okolju,
vozniški izpit B kategorije.
Kaj vam ponujamo:
študentsko sodelovanje z možnostjo kasnejše zaposlitve,
postopen, pregleden in učinkovit proces uvajanja novih sodelavcev,
delovno mesto na Brniku,
enoizmensko delo za polni delovni čas,
stimulativno nagrajevanje,
delo v uveljavljenem mednarodnem podjetju,
delo v mladem in inovativnem okolju in
možnost dodatnih izobraževanj, kariernega ter osebnega razvoja.
Delovno mesto je na Brniku. Pričetek dela takoj oz. po dogovoru.
Študentsko delo bomo ponudili zanesljivim in proaktivnim študentom ali absolventom, ki bi želeli svojo karierno pot začeti v mednarodno priznanem podjetju.
V kolikor ste prepričani, da ustrezate našim pričakovanjem in ste oseba, ki želi svoje znanje dodatno obogatiti z izkušnjami ter se hkrati poistovetite z našimi korporativnimi cilji in identiteto »we take it personally, with passion for excellence and better than others« vas vabimo, da oddate svojo prijavo in se nam podrobneje predstavite. Prijave, ki ne bodo oddane na predpisan način oz. nepopolne prijave ne bodo obravnavane.
Objavljeno: 11.06.2024
Pridruži se naši dinamični ekipi kot asistent rekruterja v največji kadrovski agenciji. Iščemo izjemno komunikativno osebo, ki ima željo po delu z ljudmi, obvlada kritično razmišljanje in ga/jo podpira računalniška pronicljivost.
NUDIMO:
- Široko zakladnico znanja in priložnost za razvoj,
- priložnost za kasnejšo zaposlitev,
- bonusni sistem nagrajevanja tudi za študente.
GLAVNE NALOGE:
- Opravljanje selekcijskih postopkov,
- vodenje razgovorov s kandidati,
- priprava predstavitev kandidatov in urejanje internih evidenc.
PRIČAKUJEMO:
- Aktivno znanje hrvaškega in/ali srbskega jezika,
- pripravljenost na delo iz naše pisarne na Dunajski cesti v Ljubljani,
- komunikativnost in samoiniciativnost.
Prijave: lucija.prelog@kariera.si.
Objavljeno: 27.05.2024
Osebne zgodbe članov SBC za študente: MOJA POT DO USPEHA – govorca Nastja Kramer Pesek in Miha Lavtar
Z navdihujočim dogodkom SBC ponovno odpira vrata prenosu znanja članov na študente. Želimo predstavljati člane in njihove podjetniške uspehe ter tako motivirati študente k razvoju poslovnih idej.
Nastja Kramer Pesek, soustanoviteljica podjetja MALINCA d.o.o. in Miha Lavtar, ustanovitelj podjetja OPTIWEB d.o.o., bosta 3. junija ob 14. uri svojo podjetniško pot predstavila študentom v SBC Lounge. Z njima se bo pogovarjal Andraž Žurman, soustanovitelj uspešnega podjetja LabCore d.o.o. in predsednik sekcije SBC Mladi.
Link za prijavo: https://www.sbc.si/dogodek/prijava/9a243581a0fa936fbe541c5c6bb785ba
Link do FB eventa: https://facebook.com/events/s/moja-pot-do-uspeha-3-junij-202/482386664279488/
Predstavitev dogodka na spl. strani SBC: https://www.sbc.si/storitve/moja-pot-do-uspeha
Lepo vabljeni
Objavljeno: 27.05.2024
Prosto delovno mesto:
Vue.js developer
Opis delovnega mesta:
Nadaljevanje razvoja produkta Reduxi za upravljanje električne energije. Delo poteka v manjši skupini, ki se ukvarja s pametno regulacijo večjih porabnikov električne energije na objektih z namenom zagotavljanja stabilnosti omrežja in optimizacijo porabe električne energije. Tvoj doprinos bo imel neposreden vpliv na delovanje avto polnilnic, sončnih elektrarn, baterijskih hranilnikov, toplotnih črpalk in drugih naprav na objektih.
Od kandidatov zahtevamo:
- Vsaj 3 leta izkušenj iz področja razvoja programske opreme
- Poznavanje Vue.js
- Sodelovanje v skupini in samostojno delo
Kandidatom ponujamo:
- Redno zaposlitev s 6-mesečno preizkusno dobo
- Fleksibilni delovni čas
- Primarno delo v Ljubljani ali v Velenju z možnostjo občasnega dela od doma
- Zanimive projekte na realnih objektih
Kontakt:
Klasifikacija delovnega mesta:
- Lokacija: Ljubljana
- Plačilo: 2500-5000 bruto EUR / mesec
- Delovni čas: redna zaposlitev
Objavljeno 22.05.2024
Sistem Reduxi je nastal pod okriljem podjetja Amibit, ki se ukvarja z naprednimi rešitvami, povezanimi z upravljanjem energije. Uporabljamo vitko strategijo v duhu agilnosti, kar nam omogoča kovanje uporabniku prilagojene rešitve.
Prosto delovno mesto:
Java developer
Opis delovnega mesta:
Nadaljevanje razvoja produkta Reduxi za upravljanje električne energije. Delo poteka v manjši skupini, ki se ukvarja s pametno regulacijo večjih porabnikov električne energije na objektih z namenom zagotavljanja stabilnosti omrežja in optimizacijo porabe električne energije. Tvoj doprinos bo imel neposreden vpliv na delovanje avto polnilnic, sončnih elektrarn, baterijskih hranilnikov, toplotnih črpalk in drugih naprav na objektih.
Od kandidatov zahtevamo:
- Vsaj 3 leta izkušenj s področja razvoja programske opreme.
- Poznavanje Java SE (srednje), MariaDB (osnovno), Linux (osnovno).
- Osnovne izkušnje z low-level komunikacijo med napravami, kot npr. delo z registri, Modbus komunikacija, osnovno poznavanje C, Arduino, Raspberry pi in drugi projekti.
- Sodelovanje v skupini in samostojno delo.
Kandidatom ponujamo:
- Redno zaposlitev s 6-mesečno poskusno dobo.
- Fleksibilen delovni čas.
- Hibridno delo: pisarna v Ljubljani in občasno delo od doma.
- Konkurenčno plačilo in ostale ugodnosti.
- Nadgradnja znanja v ekipi izkušenih strokovnjakov.
Kontakt:
Klasifikacija delovnega mesta:
- Lokacija: Ljubljana
- Plačilo: 2500-5000 bruto EUR / mesec
- Delovni čas: redna zaposlitev
Objavljeno: 22.05.2024
Zaposlujemo začetnike v reviziji!
Pričakujemo:
- zaključeno vsaj dodiplomsko izobrazbo ekonomske ali sorodne smeri,
- željo po razvoju na področju revizije,
- odgovornost, organiziranost, natančnost in vedoželjnost,
- razpoložljivost za polni delovni čas,
- dobro poznavanje MS Office programov,
- dobro pisno in ustno sporazumevanje v slovenskem in angleškem jeziku.
Nudimo:
- dinamično delo v prijetnem kolektivu in mednarodnem okolju,
- spoznavanje poslovnega okolja v različnih panogah,
- strokovno mentorstvo in timsko delo z izkušenimi strokovnjaki,
- hiter karierni razvoj in napredovanje,
- konkurenčno plačilo in stimulativno nagrajevanje,
- številna izobraževanja in možnost pridobitev licenc (pooblaščeni revizor, ACCA),
- dolgoročno sodelovanje: študentsko delo ali redno zaposlitev v Ljubljani ali Novi Gorici.
Vaše prijave pošljite na naš e-mail: recruitment@kpmg.si Prijave zbiramo do zapolnitve prostih mest.
Pričetek dela je septembra 2024.
Objavljeno: 16.5.2024
Si specialist za Google Ads in se ne ustrašiš velikih količin podatkov? Te zanimajo različna oglaševalska in analitična orodja ter platforme? Želiš ustvarjati učinkovite oglaševalske akcije za priznane blagovne znamke? iPROM v svoje vrste vabi specialista za iskalni marketing, ki bo soustvarjal uspešne digitalne strategije naših naročnikov.
K sodelovanju vabimo specialista za iskalni marketing m/ž
Kdo smo?
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Poleg vznemirljivega in dinamičnega dela nas odlikuje tudi edinstvena kultura, ki spodbuja rast in ekipni duh. Cenimo ideje, proaktivnost in odgovornost, zaradi hitre rasti in osvajanja novih trgov pa nikoli ne zmanjka novih izzivov in priložnosti za napredovanje.
Nudimo:
sproščeno in prilagodljivo delovno okolje;
sodelovanje z ekipo nadarjenih, inovativnih sodelavcev na področju oglaševanja in ustvarjanja novih poslovnih modelov v digitalnem okolju;
dostop do edinstvenega znanja in tehnoloških rešitev na področju digitalnega oglaševanja in trženja;
možnost kariernega razvoja, neprestanega učenja in profesionalne rasti;
stalna izobraževanja in mentorstvo;
stimulativno mesečno plačilo in nagrajevanje.
Pričakujemo:
obvezne izkušenje z upravljanjem iskalnih kampanj v oglaševalski platformi Google Ads (vsaj 2 leti);
poznavanje vsaj enega izmed analitičnih orodij: Adobe Analytics, Google Analytics, Piwik PRO, Kissmetrics, Matomo, …;
dobro razumevanje marketinških metrik in konceptov;
razumevanje koncepta nakupnega procesa;
odlično razumevanje delovanja digitalnih medijev;
analitično naravnanost, natančnost pri delu, odgovornost, predanost in organiziranost;
dobro poznavanje programov Microsoft Office, še posebej programa Excel;
100 % predanost spoštovanju rokov;
dobre komunikacijske sposobnosti v slovenskem in angleškem jeziku.
Tvoje naloge bodo obsegale:
samostojno upravljanje iskalnih kampanj naročnikov;
postavitev tedenskih in mesečnih ciljev za posamezne naročnike;
razvoj strategij za nove naročnike;
redno analiziranje uspešnosti oglaševalskih kampanj tako za medijske kot analitične rezultate;
svetovanje naročnikom glede možnosti izboljšav;
sestanke z naročniki in predstavitve oglaševalskih poročil.
Več informacij in možnosti prijave
Objavljeno: 14.5.2024
Študent v oddelku IT
Ponujamo edinstveno priložnost, da postanete del NLB Skupine, ene najuglednejših bančnih skupin v JV Evrope ter prispevate k IT inovacijam leasing družbe v Sloveniji in prenosu znanja na ostale članice skupine. Leasing skupina je trenutno prisotna v Sloveniji, Srbiji in Severni Makedoniji.
Iščemo študenta na oddelku IT, ki bi okrepil našo ekipo.
Sodelovali boste z najsodobnejšimi tehnologijami v digitalno napredni bančni skupini. Pri nas lahko pridobite praktične izkušnje v različnih funkcijah IT, od podpore v službi za pomoč uporabnikom do razvoja programske opreme in poročanja o podatkih. Delo skupaj z IT strokovnjaki, ki oblikujejo prihodnost digitalnega bančništva. Zavedamo se, da še vedno študirate, zato vam ponujamo prilagodljiv delovni čas, ki ga lahko prilagodite študiju.
Opis dela:
• nudenje splošne podpore za pomoč uporabnikom (vzpostavitev infrastrukture, upravljanje dostopa do identitet, komunikacijska orodja, shranjevanje,..),
• splošno podporo pri razvoju in poročanju (SQl, .net, ....),
• podporo in upravljanje IT administrativnih postopkov in dokumentacije.
Iščemo:
• pozitiven pristop k iskanju rešitev, proaktivnost in ciljna naravnanost,
• praktično razmišljanje in veščine izvajanja,
• dobre komunikacijske sposobnosti,
• timsko delo in sodelovanje z ekipami,
• natančnost, vztrajnost in prilagodljivost,
• samoiniciativnost, odgovornost in visoka motiviranost za delo.
Če ste navdušeni nad IT tehnologijo in znate reševati probleme, vas želimo v ekipi!
Lokacija dela: Ljubljana & Remote
Trajanje: iščemo za dolgoročno obdobje, z minimalno 80 ur/mesec
Vaše prijave pričakujemo do 22. maja 2024 na e-mail jaka.veber@nlbleasego.si
Vloga naj vsebuje:
• prijavo, v kateri navedete, katero študentsko delo prijavljate in
• CV (v angleškem jeziku).
O nas
Družba NLB Lease&Go d.o.o. je del NLB Skupine, z edinstvenim položajem in strateško osredotočenostjo na izbrane trge JV Evrope.
Naše temeljne vrednote so odgovornost, poštenost, kredibilnost, sodelovanje, usmerjenost k rešitvam in inovacijam, učinkovitost in enostavnost. Poslujemo pošteno in odgovorno. Delo pri nas ni zgolj služba, je poslanstvo, ki ga živimo vsi zaposleni v družbi.
Objavljeno: 8.5.2024
Te zanimajo kibernetska varnost, omrežne rešitve, podatkovni centri, računalništvo v oblaku, tehnologije za sodelovanje in programiranje?
Potem te vabim, da se nam v torek, 14. maja 2024 ob 13. uri pridružiš na našem tradicionalnem dogodku za študente – Križarjenje po NIL-u.
Na dogodku bomo predstavili vse našteto in seveda - zakaj postati NIL-ovec/-ka! Več o podjetju si lahko prebereš na tej spletni strani.
Po krajši predstavitvi oddelkov sledi neformalno druženje in klepet o možnostih opravljanja študentskega dela v našem podjetju.
Prijavi se zdaj, mesta so omejena!
Objavljeno: 8.5.2024
UNIJA CASE STUDY 2024
Stopi iz cone udobja in se preizkusi v izzivu poslovnega sveta!
Unija Case Study 2024 je dogodek, ki ga organizira Unija Smart Accounting, in je namenjen študentom različnih področij, še posebej računovodskim in IT smerem, ki želijo preizkusiti svoje sposobnosti v reševanju poslovnih izzivov. Dogodek bo letos potekal od 10. do 11. maja 2024 v Ankaranu.
Zagotovljena prijava vključuje dva dni bivanja v čudovitem Ankaranu, ogled Poslovne hiše Unija, izlet med vinograde s priložnostjo uživanja v degustaciji vina, in večerjo ob čudovitem razgledu na Koprski zaliv. Udeleženci pridobijo neprecenljive izkušnje s sodelovanjem z izkušenimi strokovnjaki s področja računovodstva, svetovanja in IT, ter se potegujejo za bogate nagrade, ki so namenjene poleg pridobljenega znanja tudi edinstvenim doživetjem.
Unija Case Study 2024 spodbuja povezovanje teorije s prakso ter omogoča študentom razvoj kariere in ustvarjanje trajnih vezi s podjetjem Unija.
@unija_slovenija
#UnijaCaseStudy
PRIJAVA: https://career.unija.com/sl/unija-case-study-2024/
Objavljeno: 09.04.2024
Podjetje Blue Solutions d.o.o. se ukvarja s pomočjo občinam pri črpanju EU sredstev.
Zaradi povečanega obsega dela se išče študenta zaključnih letnikov za opravljanje naslednjih nalog:
- pisarniške naloge v povezavi z EU projekti (baza kontaktov, spremljanje razpisov, mailingi, …)
- prodajne naloge v povezavi z EU projekti (marketing s pomočjo orodij Linkedin, itd.)
Potrebna znanja:
- odlično znanje angleščine
- zaželeno zanimanje za evropska sredstva
Pogoji:
- predvideno dolgoročnejše sodelovanje
- Ljubljana/od doma
- urna postavka bi bila 9€/h bruto.
Prijave naj zainteresirani študenti pošljejo na: info@bluesolutions.si.
Za dodatne informacije lahko pokličejo na 040 376 966 (Jasmina).
Objavljeno: 6.2.2024
Vabilo študentom k udeležbi na študentskem projektu: Vinski turizem v Beli krajini
Dr. Vita Pesek, s Fakultete za turizem, UM, vabi, da se prijavite za delo na študentskem projektu z naslovom Vinski turizem v Beli krajini.
Prijave se zbirajo na spletni strani https://si.um.si/studenti in so možne do konca januarja. Projekt se izvaja od 1.3.2024 do 31.5.2024, študentje pa so plačani preko študentske napotnice.
Za več informacij se obrnite na mentorico projekta, dr. Vito Pesek (T: +386 8 205 4018, E: vita.petek2@um.si)
Objavljeno: 16.1.2024